ברייטון 24.7.2022

יום חמישי -מאדאם טוסו ומלך האריות!

לילה טוב לכל ההורים האהובים שלנו❤️

עוד יום מהנה חלף לו במהרה🤩

הבוקר שלנו התחיל בארוחת הבוקר הרביעית שלנו במרכז, שאליה כבר כמעט לגמרי התרגלנו.

לאחר מכן המשכנו עם שיעורי האנגלית המעשירים, שמועברים בצורה חוויתית ומהנה ביותר😁

אנו נהנים מכך שבשיעורים ניתנת לנו הזדמנות נוספת ליצור חברויות חדשות עם אנשים מהעולם וללמוד קצת על התרבות השונה שלהם 🌎

לאחר השיעור השני, התכנסנו בשטח הקפיטריה בשביל מטרה מאוד חשובה- הנסיעה ללונדון!😎

לפני היציאה אל לונדון, קיבלנו ארוחות ארוזות בהן היה סנדוויץ׳🥪 פרי🍊 מיץ🧃 וחטיפים 🍫🍟

הנסיעה ללונדון הייתה ארוכה ומייגעת, אך כמו שאנו יודעים לעשות הפכנו אותה לכיפית וחוויתית.😃

לשמחתנו, בנסיעה זו היו לנו שירותים ומזגן באוטובוס🙈.

לאחר הנסיעה, ירדנו מהאוטובוס בכניסה של מוזיאון השעווה מדאם טוסו ☺️.

נכנסנו למוזיאון, ראינו פסלים מרהיבים שעשויים משעווה חלקם היו זמרים שאנו אוהבים, כוכבים מסרטים מוכרים, שחקנים שאנו מערצים ועוד…🙂

אחרי המוזיאון היינו קצת רעבים, תכננו להגיע למקדולנדס אבל רצינו גם להספיק למחזמר בזמן ולכן ישבנו בבית קפה ״pret” כולנו יחד בו כל אחד יכל לבחור לעצמו את האוכל מתוך מגוון רחב.🥨

כולם מצאו מה לאכול והצוות קיבל אותנו בחיוך ושמחה. האוכל היה טעים ומשביע ונהנינו שם מאוד!😆

כשיצאנו מבית הקפה, גילינו עד כמה העולם קטן איתי ופגשנו קרובת משפחה של איתי שאפילו הספיקה לחטוף תמונה📸

בהליכה קצרה הגענו אל המחזמר מלך האריות ! 🦁לשמחתנו זכינו למושבים מאוד קרובים🤩

המחזמר היה מרהיב, ונדהמנו מהאפקטים המיוחדים שהיו.🙊

בנוסף, השחקנים הסתובבו ממש לידנו, דבר שהלהיב אותנו מאוד. לאחר המחזמר חזרנו לאוטובוס עייפים אך מרוצים מכל היום העמוס והמהנה שעבר עלינו. באוטובוס רובנו נרדמנו, עם חיוך רחב על הפנים.🤪

כשחזרנו למרכז, הלכנו לחדר שארגנו במיוחד עבורנו בו אכלנו פיצות😋

דרך מושלמת לסיים את היום😜.

במהלך היום צברנו הרבה חוויות חדשות, צחקנו הרבה, ובעיקר נהנו מהביחד שלנו.🥰

זה היה היום החמישי שלנו בברייטון, ואנו מצפים בקוצר רוח להתחיל את היום השישי.😚

לילה טוב הורים יקרים שלנו, אוהבים ומתגעגעים אליכם מאוד❤️❤️❤️.