ברייטון 24.7.2022

יום שני בסימן חיובי

הורים יקרים,

קמנו היום עם מזג אוויר משונה, קריר ונעים, דבר שלא רגיל עבורנו בחודשי הקיץ...

בארוחת הבוקר התפנקנו עם ביצים עלומות, מאפים טעימים, קורנפלקס ופירות Smileys

עשו לנו מפגש היכרות ונהלים עם שאר הקבוצות החדשות שהגיעו אתמול, קיבלנו הסבר על הלו"ז לימים הקרובים, על הפעילויות המגניבות וההתנהלות הכללית ברחבי המרכז.

לאחר מכן הגיע הרגע אליו התכוננו... המבחן!Smileys לאחר לחץ רב, בקשות של התאמות ופאניקה מיותרת, ראינו שהמבחן אינו כזה מפחיד כמו שחשבנו... היו שאלות שאף הצחיקו אותנו (לדוגמא - מה יוצא דופן? תפוח אדמה, בצל, עגבנייה וגזר, נגלה לכם שכל אחד ענה תשובה אחרת, ולנו... עדיין אין מושג מה הייתה התשובה הנכונה Smileys).

משם המשכנו לארוחת הצהריים, ולאחר מכן, קיבלנו בשורה משמחת - פעם ראשונה יוצאים לטיול בברייטון ומטיילים בעיר!

יצאנו עם קבוצות נוספות (האיטלקים והמקסיקנים), בדרך ציפתה לנו הפתעה, כמה דקות אחרי שהתחלנו ללכת, הרגשנו טפטופים קלים, וכעבור פחות מדקה.. החל מבול! Smileysהסתגרנו ליד בית רנדומלי, שלפנו מטריות (לצערנו היו מעטות ולכן הצטופפנו יחדיו תחתיהן) וצחקנו רבות מהסיטואציה. הגשם נמשך בדיוק חמש דקות, ונעלם כלא היהSmileys. בהמשך ראינו את הים הסוער והמזח המפורסם של ברייטון. לאחר המסע, הגענו לאזור בשם The Lanes, אזור עם המון חנויות חמודות, בתי קפה ומסעדות והכי חשוב - סופר! זכינו לזמן חופשי והסתובבנו בעצמנו בקבוצות קטנות, חלקנו הגשמנו את חלומנו ושתינו סטארבקס ואחרים ניצלו את הזמן לקניות נעליים או לזלול במסעדות טעימות.

כשחזרנו, גילינו ארוחת ערב מיוחדת מאוד, על האש ובופה סלטים ועוגיות. הכינו המבורגרים (עם תעודת כשרות במיוחד עבורנו), שיפודי עוף ואפילו אופציה צמחונית ומושקעת של פטריות ממולאות בכל טוב Smileys נהננו מישיבה מפוזרת על ספות ושולחנות וכך זכינו לשבת עם חברים חדשים.

בערב, התאחדנו עם כל ילדי המרכז, התרוצצנו, צחקנו והרגשנו קצת תחרותיים...

עכשיו בדרכנו למיטה, מתארגנים ומוכנים להרדם תוך דקה,

מחכים ומתרגשים להתחיל את השיעורים מחר...