ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

טיול לפורטסמאות'

הורים שלנווווווווווSmileys,

מחר אנחנו חוזרים אוף!!!! קמנו היום בבוקר לבוקר טיול האחרון שלנו ואם להגיד את האמת זה לגמרי מבאס ואנחנו ממש לא מבינים למה אי אפשר להישאר עוד קצת!Smileys

מחר נגיע בטיסת אל על לשדה התעופה בן גוריון בטיסה מספר LY316 שתנחת משדה התעופה הית'רו בשעה 22:00 בשעון ישראל.

קמנו מוקדם כי בימי ראשון ארוחת הבוקר היא מוקדמת יותר אכלנו ושבענו ומשם המשכנו אל האוטובוס, עלינו על האוטובוס וכעבור שעה וחצי הגענו לעיירה פורטסמאות'.

בעבר היא שימשה כנמל המרכזי של הצי המלכותי, היא העיר ה-11 בגודלה באנגליה ויש בה 200,000 תושבים, מטורף!

כשהגענו לעיירה עלינו על הSPINNAKER TOWER שבזכותו עשינו תצפית מטורפת על העיר, עלינו על מעלית וכעבור ממש כמה שניות בודדות היינו בגובה 170 מטר. ראינו את כל הים שהוא למעשה האוקינוס האטלנטי ואת כל העיר מלמעלה.Smileys

אחרי התצפית המטורפת הזאת ירדנו לזמן חופשי ושופינג אחרון והפעם עשינו שופינג מטורף!!!!

לקחו אותנו לאזור אאוטלט מגניב רצח והיה בו מלא מלא חנויות סופר שוות כמו לדוגמא : נייק, אדידס, פומה, וואנס, בוס, טומי הילפינגר, מייקל קורס וכו'.SmileysSmileysSmileys

עשינו שופינג ממש שווה וארוך רצח וכמובן שלא דילגנו על ארוחת צהריים מפנקת באחת המסעדות שמתצפתות על הנמל או אחת מרשתות המזון המהיר.

חזרנו למרכז והלכנו לארוחת ערב ולאחריה עלינו לחדר מפגש הרגיל שלנו שם נעה המדריכה הכינה לנו פרידה עם מלא מתוקים טעימים כמו דונאטסים ועוגיות וקאפקייקס ומתנה למזכרת תמונה שלנו מהימים הראשונים בתצפית I360 שמשקיפה על כל ברייטון.

אמרנו כמה מילים נשנשנו יחד ועשינו הכנות אחרונות לטיסה.Smileys

משם ישבנו קצת עם חברים מהעולם וגם מהארץ נפרדנו והפעם על אמת ועלינו לחדר בפעם האחרונה לסדר את המזוודה שלנו ולארגן הכל לטיסה.Smileys

אנחנו עכשיו במיטות, סתם לא באמת אנחנו מנצלים את הזמן האחרון שלנו יחד ועושים מסיבות חטיפים אל תוך הלילה אבל זה בסדר כי מחר יהיה לנו מלא זמן להשלים שעות שינה בנסיעה ובטיסה.