ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

הארי פוטררררררררר

הורים אהובים שלנווווווSmileys,

היום היה לנו יום ממש מיוחד וחווינו את אחד מרגעי השיא של הטיולSmileysSmileysSmileys

אזזזזזזזזז כמו שאתם בטח כבר מנחשים קמנו בבוקר לארוחת בוקר טעימה, היו מאפים מ-2 סוגים וביצים קשות כמובן שכרגיל היו קורנפלקסים ויוגורטים ואיך לא צנימים.

נשנשו ואכלנו, דאגנו לשבוע ומשם המשכנו עם התיקים שלנו אל המגרש הגדול.

עלינו על אוטובוס וכעבור שעתיים פחות או יותר, אפשר להגיד שהגענו ליקום אחר, מקביל, לסטודיו של הארי פוטר. כבר בחנייה יכלנו להבחין באוטובוסים ממותגים והתחלנו להתלהב לגמרי.

נכנסנו לסיור והכל ממותג מכל הכיוון, ראינו את המקומות שבהם הסרט צולם, ראינו את הבגדים שלהם, ראינו את האפקטים, השתמשנו גם באפקטים, פגשנו גם לא מעט ישראלים - אנחנו נמצאים בכל מקום!!!!!!!Smileys

בקיצור זה היה פשוט מדהים, אם יש פה הורים שמכירים ואוהבים הם לגמרי יכולים להבין למה התלהבנו כשראינו את השמלה המקורית של הרמיוני או את איך עשו את דובי וכשראינו את חדר האוכל האמיתיייי ואת הקרפדות השרות וכמובןןןןןן את הרכבת של רציף 9 ו4\3.

אחרי כמעט 3 שעות במקום הגענו לחנות מזכרות ומרצנדייז שלא יצא לנו להיתקל בכזה דבר מעולם.

הכל מהכל, היו שרביטים ובובות ובגדים ומחזיקים מפתחות ועטים ועפרונות וממתקים ופשוט הכל!!!!!

אז אנחנו מניחים שאתם מכירים אותנו יחסית טוב וכבר הבנתם שעשינו שם שופינג וחזרנו עם מזכרות סופר שוות.Smileys

חזרנו לארוחת ערב והיום הוגששששששששששששש צ'יפס ופיצההההההה ופסטה ברוטב עגבניות.

היה ממש טעים טעים.

את הערב סיימנו במשחק דגליים משותף לכל מי שנמצא בקמפוס ואחרי המשחק התחלנו להבין שאנחנו צריכים להתחיל להיפרד והבאנו דגלים ופוסטרים כדי שהחברים יוכלו לכתוב לנו ולהשאיר לנו מזכרת קטנה מהם.Smileys

אפשר כבר להגיד שאנחנו ממש ממש ממש אוטוטו בארץ ועם כמה שאנחנו מתגעגעים אליכם הורים אהובים שלנו, ממש קשה לנו להיפרד ולהבין שהחוויה הכל כך מטורפת הזאת שנתתם לנו מגיעה לסיומה.Smileys