ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

היום ה-18 שלנוווו

הורים מתוקים שלנוSmileys,

היום ה-18 שלנו, וואו איך הזמן עובר כשנהנים.

קמנו הבוקר למזג אוויר כבר הרבה יותר נעים ואנחנו לגמרי שמחים לבשר בקול גדול שנשבר לו החום!!!! הבסנו אותו, ואם להגיד את האמת הוא לא היה כל כך גרוע כמו שתיארו אותו. מזג האוויר היה ממש נעים בבוקר ולקראת הצהריים קצת התחמם אבל לא היה נורא בכלל.

הלכנו לאכול ארוחת בוקר שהייתה ההגדרה לארוחה בריטית רגילה וכללה תפוחי אדמה, חביתה, נקנקיות וכמובן צנימים.

לאחר ארוחת הבוקר עברנו לשיעורים, השיעור השני עוסק בפרויקט שלנו שאותו אנחנו מציגים בסוף השבוע. השיעורים כמובן עברו בנעימים, צילמו, כתבנו, ראיינו ואפילו ציירנו ולאחר הלימודים ניגשנו לארוחת הצהריים.

יום רביעי הוא יום ...... טורטיה, תמיד בימי רביעי יש את הטורטיה תרד שאנחנו ממש אוהבים עם מנילוי של עוף או ירקות ולקינוח יש פנקייק עם שוקולד.

חזרנו לחדרים קצת להתארגן ולנוח לקראת היציאה בשעה 14:00. הגענו למגרש ומשם יצאנו אל אזור הLANES מי שעוקב אחרינו כבר יודע שהיינו שם בשבוע הראשון של הטיול והיום החלטנו לחזור לשם ולשחזר.SmileysSmileysSmileys

אז אחרי הליכה קלה של רבע שעה בערך הגענו לאזור החנויות והשתחררנו לזמן חופשי ארוך הלוא הוא זמן שופינג!!!!!!!! רצנו בין החנויות היוקרתיות יותר והיוקרתיות פחות ולגמרי עפנו על החיים שלנו, ראינו מלא נעליים, קנינו בגדים ומלא שטויות, וכמובן גם אכלנו ושתינו.

חזרנו לגמרי מרוצים למרכז.Smileys

עלינו לחדרים הראנו אחד לשני את הדברים שקנינו וירדנו לארוחת ערב, הוגשו כל מיני תבשילים לארוחת ערב אבל החלטנו שבא לנו קצת לגוון וחלקנו הזמנו היום פיצה!!!!!

עד שהפיצה הגיעה הלכנו לפעילות ערב, היום היה מופע כישרונות צעירים, חלקנו אמר שאין לו כישרון והוא גם לא כל כך צעיר אבל זה סתם שטויותתתתתת ובשביל להוכיח שזה שטויות עלינו לבמה והראנו לעולם מה זה "התקווה"!

נהנינו בטירוף!Smileys

כשהפיצה הגיעה ישבנו יחד לאכול, בלי לפחד מהשחפים שמסתובבים לנו מעל לראש!

הפיצה הייתה ממש טעימה ונהנינו ברמות, המשכנו אחרי האוכל לשבת יחד וחלק מחברי הקבוצה השנייה הצטרפו.

היה יום מהמםSmileys, מחר יום חדש, מיוחד ומסקרן ולצערנו היום הראשון בסופש האחרון שלנו.

אנחנו יודעים שאתם אולי שמחים שאנחנו בקרוב חוזרים אבל אנחנו ממש מתחילים להיות עצובים.