ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

היום ה-15 בברייטון

הורים אהובים שלנוווווווווSmileys,

היום קמנו ליום קצת מלחיץ, כבר כמה ימים שמזהירים בכל העולם מגל החום שמתקרב לאירופה, האנגלים לחוצים ובפאניקה וגם אנחנו קצת נלחצנו.

אבל להפתעתנו קמנו לבוקר חמים אך לא ברמה חריגה, הלכנו לארוחת בוקר טעימה טעימה, היו את הקוראסונים עם השוקולד שאנחנו אוהבים ולגמרי התנפלנו על זה.

המשכנו לכיתות שם הופתענו לגלות שהגיעו עוד חבר'ה חדשים למרכז, הגיעו חבר'ה חדשים מאיטליה וממקסיקו. התפצלנו שוב לכיתות חדשות ואפילו פתחו עוד הקבצות, השיעורים עברו בנעימים.

בארוחת הצהריים היום הוגשו מיטבולס, אורז, פסטה ורוטב, מגוון סלטים וירקות מוקפצים ולקינוח היה ג'לי ועוגת שוקולד צ'יפס טעימה טעימה.

חיכינו לגלות מה עושים בצהריים. נעה המדריכה לא גילתה לנו עד הרגע האחרון והיא הפתיעה אותנו כשאמרה שהיום הולכים ל.................. שופינג!!!!!!!!!!!SmileysSmileysSmileys

בגלל החום נסענו באוטובוס בעיירה עד לאזור קניות והורים אתם בכלל לא מבינים, האוטובוס היה 2 קומות!!!!!!!! אז העברנו את הנסיעה בקומה העליונה והתלהבנו מהנוף.

הגענו למרכז הקניות וראינו את כל החנויות שאנחנו הכי הכי הכי אוהבים, היה מלא חנויות נעליים ובגדים ואיפור ומותגים וכמובן סטארבאקס ופריימארק.SmileysSmileys

שיחררו אותנו לשעתיים וחצי והעיניים נצצו, רצנו מחנות לחנות, קנינו, ביזבזנו , אכלנו וכמובן שקינחנו בסטארבאקס. ואז עלינו על אוטובוס חזרה למרכז.Smileys

עשינו HAUL אחד לשני של מה שקנינו ולגמרי התלהבנו על הרכישות.

אחרי ארוחת ערב המשכנו לפעילות בליינד דייט במטרה להכיר קצת יותר טוב חבר'ה במרכז.

הפעילות אחד על אחד פחות עבדה אבל נהנינו לשבת לדבר ולצחוק!

בקיצור הורים, אם נחזור להתחלה, סתם הלחיצו אותנו והחום בכלל לא היה כזה נוראי!

הבעיה היחידה שהבריטים לא מאמינים במזגניםSmileys, אולי כדאי שיתחילו, והנה אחד היתרונות הבולטים בעובדה שאנחנו מישראל - אנחנו כבר לגמרי רגילים לחום הזה.

אז יצא לנו להכיר מלא חברים חדשים, מברזיל, מהולנד, ממקסיקו ומאיטליה היום.

מחר יום חדש והימים כבר מתחילים להיגמר ואנחנו לגמרי לא מאמינים.