ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

יום בתרופפפפפ פארקקקקקק

הורים יקרים רחוקים ואהובים שלנווווווווSmileys,

היום הגיע היום המיוחל ונסענו ל....... תרופ פארקקקק!!!!!!!!!!SmileysSmileysSmileys

קמנו בבוקר התארגנו מהר ואכלנו ארוחת בוקר, הפעם היה תפוחי אדמה (מעניין כמה זמן יקח עד שנתרגל לעובדה שהבריטים אוהבים לאכול תפוח אדמה בבוקר), צנימים כמובן, ביצה מקושקשת וכמובן קורנפלנקסים ומגוון של יוגורטים, אחרי ששבענו מהארוחה התקדמנו אל עבר האוטובוס שלנו יחד עם המדריכות שלנו והמדריכות הבריטיות המהממות שמלוות אותנו - דייזי ואלי.Smileys

עלינו על האוטובוס וכעבור שעה פחות או יותר הגענו אל התרופ פארק.

תרופ פארק הוא אחד הפארקים הכי ידועים בקרבת לונדון והוא כולל לא פחות מ30 מתקנים סופר מיוחדים ומפחידים!!!! ראינו מרחוק מלא מלא רכבות הרים שנראות מטורפות והבטן כבר התחילה להתהפך. עמדנו קצת בתור ואחרי המתנה ממש ממש מהירה שתוך כדי פגשנו ישראלים. אותם ישראלים שראינו לפני כמה ימים במאדאם טוסו. קטעעעעעעע!

בקיצוררררררר אחרי שחיכינו בתור נכנסו למתחם עם כל מיני מכונות פרסים אבל ברגע זה החלטנו לחלוף על פניהם ולרוץ ישרררררר אל המתקנים.

עלינו על כל הרכבות הכי משוגעות, הייתה רכבת אחד סופר סופר מהירה שעשתה סללום באוויר ואז התהפכה ואז חזרה מהרררררררר, והיה מתקן שהוא כמו הבלאק ממבה בארץ, וכמובן שגם עלינו על המכווניות המתנגשות שהיו סופר מצחיקות ונורא הופתענו לראות שבשונה מהארץ הדוושה בצד שמאל.

אההההה הורים, גם מלא קבוצות אחרות של קמפוס היו איתנו, אז התחברנו למלא ישראלים ואפילו פגשנו כמה שאנחנו מכירים עוד מהבית !Smileys

אחרי שקצת נרגענו ועלינו על מלא מלא מתקנים החלטנו לנסות את מזלנו במכונות הפרסים ובכל המשחקים הפזורים בפארק. הורים לא תאמינו הצלחנו לשלוף כמה בובותתתתתתתת וממש ממש נהננו מהאתגר!

עלינו על כללללללל המתקנים הכי מגניבים והכי מפחידים וממש השתדלנו לא לפספס דבר!Smileys

לארוחת צהריים החלטנו שבאלנו קצת ג'אנק פוד וגילינו שיש גם KFC וגם בורגר קינג וגם מלא מלא דוכנים ובואו נגיד הורים שאף אחד לא נשאר רעב, היה המבורגרים ונקנקיות וציפס וגלידה והכי חשוב - מלא מים!

סיימנו את היום באמת מותשים, זה ממש ממש קשה לצעוק ברכבות הרים, זה מעייף!

עלינו על האוטובוס חזרה למרכז, אכלנו ארוחת ערב שהייתה ממש טעימה ואפילו היו עוגיות שוקולד ממש ממש ממש מוצלחות לקינוח (אכלנו מלא סוכר).Smileys

וזהו.... בערב הוחלט שלא תהיה פעילות בגלל שיצאנו מהמרכז והיינו מותשים אבל אל תדאגו ניצלנו את הזמן במשחקים עם הקבוצה ועם כל המדינות שנמצאות איתנו.Smileys

כרגיל, אנחנו במיטה, עייפים ומרוצים.

מתחילים להתגעגע וגם קצת להרגיש את הסוף.