ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

יום בלונדוןןןןןןן

הורים אהובים שלנוווווווSmileys,

עוד סופ"ש הגיע וזה אומר שהגיע הזמן לצאת לטייילללללללללללל!!!!

הטמפרטורות קצת עולות אבל זה ממש גורם לנו להרגיש יותר בבית, אז התלבשנו קליל ועלינו על האוטובוס - כמובן שאחרי ארוחת הבוקר- והתחלנו את נסיעתנו לכיוון לונדון.SmileysSmileysSmileys

אחרי כמעט שעה וחצי הגענו לנוף האורבני וירדנו ממש ליד התמזה ואז עלינו על שייט מטורף שעבר בטאוור ברידג, במצודת לונדון, וכמובן שלא דילגנו על הלונדון איי והביג בן. חדי העין הבחינו בפסל של נערה עם דולפין לצד הטאוור ברידג.

ירדנו מהשייט ממש ליד הביג בן והלכנו ללונדון איי, שם עלינו לסיבוב שערך 30 דקות בערך, ראינו את כללללללללל לונדון מלמעלה וזה היה פשוט מהמם, עשינו מלא מלא תמונות וצחקנו מלא.

אחרי הלונדון איי והמדריכות לקחו אותנו לחנות מזכרות כי אנחנו רוצים כמה שיותר מזכרות מהטיול המדהיםםםםם!!! הזה.SmileysSmileys

משם המשכנו בצעידה אל פארק ג'יימס הקדוש, עצרנו בדרך ממש מול הביג בן ועשינו תמונה משפחתית,

רחובות לונדון עמוסים ומהממים והיה כל כך כיף ללכת ברחובות.

כשהגענו לפארק עשינו הפסקת צהריים, כל ההליכה הזאת עשתה אותנו רעבים, וצמאים, ועייפים, היינו צריכים קצת לנוח.SmileysSmileysSmileys

אחרי שחידשנו כוחות, ומילאנו את הבטן המשכנו בצעידה לארמון בקינגהם, התבאסנו לגלות שהמלכה בכלל לא נמצאת בארמוןןןןןןןןןןןןן, איזה באסה רצינו שתנופף לנו! וגם השומרים האדומים שחיכינו כל כך לראות לא היו, מסתבר שהם לא נמצאים שם ביום יום, אבל ראינו חייל אחד בלבוש שחור שהלך בצורה כל כך רישמית ומצחיקה. עשינו תמונות והתרשמנו מהמבנה המטריף הזהההההההה.

חצינו את הפארק לכיכר טרפלגר המרשימה והמטורפת, יש שם פסלים של אריות ומזרקות כחולות כחולות, וברקע יש איך לא את הגלריה הלאומית של אנגליה. איזה ספוט מטורף!

המשכנו בהליכה קלילה ושמחה אל עבר השופינגגגגגגגגגג, שוחררנו לזמן חופשי קצר בקובנט גארדן, מי שלא מכיר זה אזור עם חנויות בוטיק, שווקים ואומנים. קנינו כל מיני שטויות כמו שאנחנו אוהבים.

ולצערנו הגיע הזמן לסיים את היום המטריף הזה, נפרדנו בעצב רב מלונדון המדהימה ונקווה לפגוש אותה שוב בקרוב.

לונדון כן מחכה לנו! תמיד!

עלינו על האוטובוסים עייפים אך מרוצים.Smileys

במרכז חיכו לנו מלא מלא פיצות וכמובןןןןןןןןןןן עוגה!

חגגנו לרן המקסים שלנו יום הולדת, ומרוב שהיינו רעבים, נרגשים ועייפים שכחנו לתעד את המאורע.

אכלנו עוגת שוקולד טעימה וכמובן שהבנות לא חמלו על רן והוא קיבל גם חתיכה טעימה לפנים שלנו.

היום הזה נגמר ומחר מתחיל יום חדש ומרגש לא פחות!!!

נתראה בסיפור הבא הורים שלנו!!!!!!!!