ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

פעם ראשונה בלונדוןןןןן

הורים אהובים ויקרים שלנווווווווSmileys,

היה אתמול יום כל כך מטורף ומתיש שהחלטנו לוותר בלילה על סיפור יום ולהשאיר אותכם במתח עוד קצתתת!!!!!!

עכשיו הגיע הזמן לספר, קמנו נרגשים ברמות לקראת היום שעתיד לבוא, הלכנו לארוחת בוקר עם קוראסון טעים, צנימים, ביצים קשות וכמובן מגוון של קורנפלקס ויוגורטים לבחירה. טעים טעים והתחלה מעולה ליום הזה.SmileysSmileysSmileys

המשכנו משם לשיעור בוקר, כי לשם כך באמת התכנסנו פה ואנחנו לא יכולים לא לראות את המורים שלנו כי נתגעגע.

אחרי השיעור עלינו להתארגן מהר מהר ונפגשנו כולם על המגרש מצויידים במים ומצב רוח מעולה.

ישבנו בשמש והשתזפנו ואיילון עשה לנו מופע ראפ בזמן שחיכינו למיניבוסים שלנו.SmileysSmileys

כשהגיעו המיניבוסים הצטיידנו בארוחות לדרך ועלינו על המיניבוסים לקראת נסיעה קצת ארוכה אך סופר מרגשת לכיוון לונדון. שרנו בדרך ודיברנו מלא ובלי לשים לב הנוף השתנה לעירוני ועל זמני והגענו ללונדון המושלמת!

הרכבים הדהימו אותנו, המוניות נראות כאילו יצאו עכשיו מסרט, הבניינים גבוהים, מלא פארקים, אי טלפון כמו שדמיינו אדומים ומרשימים וכמובן שהיו המון המון אנשים.SmileysSmileysSmileys

המיניבוס הוריד אותנו במאדאם טוסו ואחרי תור קצר שבו פגשנו עוד חברים מישראל שהכרנו אי שם לפני שבועיים בשדה התעופה נכנסנו לעולם מקביל עם מלא מפורסמים ואפקטים ותפאורה ומוזיקה ואטרקציות ואוכל ווואווווווו פשוט היה שם הכל!!!

אמא, אבא, פעם ראשונה בלונדון וכבר ראינו את המלכה!!!!!! הצטלמנו עם ארמון המלוכה, התאגרפנו עם מוחמד עלי, עשינו סלפיייי עם קים קיייייי, שרנו עם אד שירן וטיילור סוויפט, וכמובן  כמו שאתם מכירים אותנו חיטטנו ליודה באף. המקום הזה מדהים! הכל נראה כל כך אמיתי שלרגע פחדנו שאחד המפורסמים עומד להסתובב אלינו ולדבר איתנו. ראינו סרט תלת מימד עם אפקטיים עם גיבורי מארוול וכמובן שגם נסענו במוניות השחורות של לונדון וסקרנו את לונדון מאז ועד היום!SmileysSmileys

נפגשנו בחוץ אחרי שכמובן לא פסחנו על חנות המזכרות והתחדשנו בפוסטרים וחולצות של מארוול.

הראנו תמונות והעברנו צחוקים מהשעתיים האחרונות והסופר דופר מגניבות שעברנו.

עלינו על המיניבוסים שלנו פעם נוספת והפעם אחרי 20 דקות נסיעה בלונדון עצמה ירדנו באחר הרחובות הכי מרכזיים בלונדון והגענו לתיאטרון בו אנחנו הולכים לראות אתתתתתתתתת (תופים, תופים, תופים) פרוזן!!!!

ירדנו מהמיניבוסים בתיאטרון וכבר התחלנו ממש להתרגש אבל הפעם פנינו מועדות לכיוון מקדונלדס ופיצה האט כי זאת הולכת להיות ארוחת הערב שלנו מטעם ארדמור כמובן!

הזמנו את המנות שלנו ואכלנו אותם במקדונלדס, שבעים ומאוד מאוד מרוצים התקדמנו למחזמר.

התיישבנו בכיסאות שהיו סופר קרובים לבמה וחיכינו בקוצר רוח לראות על מה כולם מדברים כשמדברים על מחזמר בלונדון וכמה זה באמת הולך להיות שווה.

וואו הורים, איזה תפאורה, איזה אפקטים - הקסם של אלזה מחליפה שמלה- וווווווואווווווווווווו!

והתלבושות והמוזיקה והשחקנים ואולףףףףףף אולף החמוד שלנו!

היה פשוט וואו, לא יכלנו להוריד את העיניים מהבמה. בהפסקה לא יכלנו להפסיק לדבר על החלפת השמלה של אלזה וכמה הורשמנו מזה ואז המשכנו לחלק 2 ובאמת שרק מצמצנו וזה כבר נגמר וזה היה פשוט מדהים ולגמרי חוויה לכל החיים.SmileysSmileysSmileys

יצאנו מהמחזמר כשכולם שרים את LET IT GO בקולי קולות, כמובן שתיעדנו את הרגע הקסום הזה שאנחנו על מדרגות התיאטרון שרים בקולי קולות עם עוד כמה אנשים שיצאו מאושרים מהמחזמר המדהים שראינו.

המיניבוסים חיכו לנו מעבר לפינה ובזמן שלקח להם להגיע חיכינו על היציאה מאחורי הקלעים וראינו את כל השחקנים ואפילו עשינו איתם סלפי ותמונות. מטורף לגמרי!!!!!!SmileysSmileysSmileys

וככה נגמר היום, עלינו על המיניבוסים עייפים מאוד אך עוד יותר מרוצים, מחוייכים ושמחים נרדמנו והתעוררנו כעבור שעתיים פחות או יותר בברייטון.

היינו כל כך עייפים שלא הספקנו לעדכן אתכם על כל היום המטורף הזה אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם.SmileysSmileys