ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

היום ה11 שלנווווו

הורים אהובים ויקרים שלנווווווווSmileys,

היום עבר יום רגוע מאוד על כוחותינו.

את הבוקר התחלנו בארוחת בוקר רגועה ונחמדה, היו נשנושי תפוחי אדמה, קורנפלקס, יוגורטים וכמובן לחמים ועוד כמה דברים.

אחרי ארוחת הבוקר נכנסנו לכיתות שלנו, עירבבו לנו את הכיתות פעם נוספת, זה לגמרי נחמד - זה נותן לנו הזדמנות להכיר אנשים ומורים חדשים. השיעורים היו ממש נחמדים, עשינו פרוייקטים בשיעור השני, צילמנו כתבה ודיברנו ארוכות באנגלית.Smileys

אחרי השיעורים הלכנו לארוחת צהריים, עכשיו רשמית אנחנו יכולים להגיד שלכל יום בשבוע יש תפריט קבוע והיום היה אחלה של יוםםםםםםםםם, אכלנו את הטורטיה תרד הטעימה עם התבשיל עוף / שעועית ולקינוח היהההההההההההההההההה בננה ספליטטטטטטטטטט. וואווווווו לגמרייייי מטורףףףף.Smileys

אחרי מנוחה קלה והתארגנות יצאנו לטייל שוב בברייטון, הלכנו ברגל ליד הנמל עד לאטרקצייה שנקראית SEA LIFE, נעה המדריכה קוראת לזה גן חיות לדגים, זה כמו אקווריום ענק עם מלא דגים סופר מגניבים.Smileys

אנקדוטה קטנה ומצחיקה על מאיה שלנו, היא ראתה מכונית מקלארן והתחילה לבכות מהתרגשות - דמעות של אושר. מצ"ב תמונות של האירוע.Smileys

טיילנו קצת במקום, ראינו דגים מוזרים, מצחיקים ומגניבים, היו מיני כרישים, היו כוכבי ים, היה  הכל מהכל. יכלנו להיכנס ממש לתוך האקווריום וזה היה ממש מצחיק. הייתה אפילו אפשרות ללטף את הכוכבי ים וכמובן שקפצנו על האפשרות.SmileysSmileys

אחרי הסיבוב וכמובן שלא דילגנו על חנות המזכרות במקום, מור המהממת התפנקה בבועות סבון וכמה בנות אחרות התפנקנו בברד - החום באנגליה הפתיע אותנו אז בכל אפשרות שיש אנחנו קונים ברד.

עשינו הליכה קטנה ושוחררנו לזמן חופשי בסופר, קנינו עוגיות וחטיפים בכמויותתתתתתתתתת.Smileys

חזרנו למנוחה במרכז והגענו לארוחת ערב, משפ המשכנו כמובן לזמן חופשי שהובילה לפעילות ערב.

היה ערב משחקי קופסא של כל הקמפוס. הבנים שיחקו פוקר, הבנות שיחקו טוויסטר (פלונטר) חלקנו סתם ישב ודיבר אחד עם השני.

בסוף הערב ליאל גילה ילד איטלקי שמזהה את כל הדגלים של כל המדינות וככה מצאנו את עצמנו יושבים בערב ופשוט בהלם מהעובדה הזאת.

אנחנו כמובן כבר בחדרים, ממש מצפים למחר.