ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

היום העשירי לטיולללל

הורים אהובים שלנוווווווווווSmileys

כמו שכבר אמרנו לכם אתמול בלילה קמנו היום סופר דופר מוקדם, יום שלישי משמע יום של אזעקת אש.Smileys

ישבנו בחדרים ולפתע החלה האזעקה, חלקנו זכרנו שזה קורה וחלקנו קמנו הפוכים לגמרי.

אחרי שחזרנו לחדרים והתארגנו, ירדנו לארוחת בוקר טעימה טעימה, היו קרואסונים שוקולד כמו שאנחנו הכי אוהבים בעולםםםםםםםם.Smileys

חזרנו לכיתות שעברו שינוי קליל וגילינו מורים חדשים ונחמדים שהגיעו אלינו, וכמה כיף היה.
יצא לנו להכיר חברה חדשים מכל העולם בגלל עירבבו הכיתות.

בשיעור השני שלנו עשינו פרויקט, חלקנו עשו סרטוני טיקטוק ורקדנו, חלקנו המציא ספורט חדש שאנחנו מאתגרים אותכם לנסות שנקרא - ski dancing, תרקדו בזמן הגלישה וחלקנו המציא את בוב- המפלצת מברייטון שאוכלת שחפים והחליטה לעבור לקריית אתא.

בארוחת צהריים היו נקנקיות ופירה כנראה בהשראת הגרמנים החדשים במרכז וכמובן שגם עוגה טעימה לקינוח.Smileys

אחרי ארוחת צהריים והתרעננות בחדרים סוף סוף הגענו לרגע המיוחל והלכנו לבריכההההההההה
היה כל כך כיף לשחות בחום הזה שהגיע אלינו משום מקום, עשו לנו ״מבחני שחייה״, שיחקנו בלי הפסקה במים ונהנינו ברמות.

במקביל חלקנו שיחק פוקר וחלקנו התנגש אחד בשני בניסיון לשחק רוגבי.Smileys

בפעילות השנייה חלקנו המשיך לשחות, חלקנו עלה לסטודיו לרקוד קצת וחלקנו נשאר במדשאה שיחק כדורעף ודיבר על החיים, הפעם גם שיחקנו רוגבי רק בלי ההיתקלויות.

שוב מנוחה ואז המשכנו לארוחת ערב, שגם אחריה נחנו קצת, בכל זאת אנחנו עובדים קשה!
הכרנו מלא חברים חדשים בזמן החופשי בערב.

משם המשכנו לפעילות ערב שעשו לנו חפש את המטמון עם שאלות ומשימות עם המדריכי פעילויות שלנו.

עוד יום מעייף ומהנה.

כמה כיף היה לנו, אתם לא תאמינו לא רק שאנחנו לומדים אנגלית, אנחנו לומדים גם ספרדית, צרפתית ואיטלקית וליאל שלנו אפילו המציא שפה חדשה.Smileys