ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

שבוע חדש בברייטון

הורים אהובים שלנו,

התעוררנו היום לבוקר חמים ב\מיוחד, השבוע המעלות קופצות להן וגורמות לנו להרגיש קצת יותר בבית מבדרך כלל.

קמנו לארוחת בוקר כרגיל, קצת פחות שמחים כי נגמר לו הסופש אבל זה בסדר כי גם היום מטיילים, אחרי ארוחת בוקר נפגשנו כולם על המגרש לחלוקה מחודשת של הכיתות, שמחר יצטרפו אלינו לכיתות 80 התלמידים החדשים מכל העולם ונדהמנו לגלות שיש 17 לאומים שונים בקמפוס.

זה לגמרי משוגע, מעולם לא פגשנו מגוון ככ רחב של אנשים.Smileys

אחרי אשפיצלו אותנו לכיתות ונפגשנו בהפסקה ופפטנו, חזרנו לשיעור השני ומשם המשכנו לארוחת צהריים שהייתה טעימההההה, היה אפילו קאפקייקס בסוף שהיה טעים טעים.

עלינו לחדר והתארגנו ליציאה של היום, הפעם בפעם הראשונה לטיול הקבוצה החדשה של הישראליים יוצאים יחד איתנו.Smileys

נפגשנו על המגרש ועשינו עוד קצת מינגלינג עם הישראלים ומשם המשכנו ליציאה של הקמפוס כשפנינו לכיוון BRIGHTON PIER , שלמעשה הוא המזח של ברייטון שמלא במכונות ארקייד למינהן, מתקנים ודוכני אוכל מגניבים.Smileys

עלינו על כללללללללל המתקנים המפחידים, היה מתקן שמעלה אותנו ממש גבוה בכיסא ויורד במהירות, עשינו רכב הרים והייתה גם רכבת הרים אחת מסתובבת, התנגשנו קצת במכוניות המתנגשות וקינחנו עם ברד / דונאטס / גלידה או כל ג'אנק אחר טעים ומתוקקקקקקקקק.Smileys

אפילו חלקנו קנו צמידים נחמדים במזח.

חזרנו למרכז מרוצים ושמחים, נחנו קצת בחדרים, ירדנו לארוחת ערב, נשארנו עוד קצת להתערבב עם הח'ברה החדשים במרכז ואזזזזזזזזזזזזזזז הלכנו לפעילות ערב.

הפעם הפעילות הייתה קריוקי בחדר תיאטרון של הקולג', החלטנו כל הישראלים להופיע ביחד ולהראות לכולם מה ישראל באמת – פאן, מוזיקה ורעששששששששש.

אז אחרי שהפתענו את כולם עם האנרגיות שלנו, ישבנו קצת בחצר ופיטפנו, הכרנו קצת יותר וגילינו מאיפה כל אחד בא.

עכשיו אנחנו בחדרים אחרי המקלחת עייפים ומרוצים ומחר קמים סופר מוקדם כי מחררררררררררררר ישששששששששששש, סתם יש רק תרגיל אש כמו בשבוע שעבר.Smileys

אוהבים ומתגעגעים,

הילדים המקסימים ונעה המדריכה.Smileys

נ.ב. אני מתנצלת מראש על התמונה מהקריוקי, ממש קשה להוציא תמונה טובה כשהילדים כ"כ אנרגטיים אבל רציתי שתנסו להבין כמה הם נהננו ועפו על הבמה.