ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

שבוע באנגליה!!!!

הורים אהובים שלנוווו,

אנחנו פשוט לא מאמינים שאנחנו סוגרים שבוע במקום הנדירררררררררררר הזה!!!!!!!!

היום התחלנו את הבוקר כרגיל בארוחת בוקר, בדר"כ בימי ראשון שהוא יום שבת לנוצרים יש חופש מלימודים ויוצאים ליום שלם מהמרכז כמו שיצאנו אתמול אבלללללל בגלל שיש לנו 3 ימים מלאים השבוע מחוץ למרכז נשארנו בבוקר ורק בצהריים יצאנו.Smileys

אז אחרי ארוחת בוקר הלכנו לפעילות יצירה ועשינו מסיכות מצחיקות ממש, מור ניסתה לצייר את הבנות ולהכין אישה קטנה שהיא מסיכה ומאיה שלנו עשתה מסיכה של ספיידרמן הבנים שלנו במקביל היו במגשר ושיחקו עם כדור, אחרי הפסקה ומנוחה קלה בחדרים- בכל זאת זה כמו יום שבת שלנו וצריך שנ"צ קטן חזרנו למגרש, השמש שהייתה חיממה ועשתה לנו כיף, רוב הבנים שיחקו סוג של פוטבול והבנות וחלק מהבנים ניסו להכיר קצת יותר לעומק עם משחק כדור ושאלות.Smileys

קפצנו לארוחת צהריים, אכלנו סנוויצים ופסטה שנעה המדריכה הכינה לנו, עלינו להתארגן ויצאנו לחצי יום כיף מחוץ למרכז, הלכנו ברחוב ברייטון עד שהגענו למקום שנקרא השוק הפתוח, היו בו חנויות ומטעמים מגניבים.Smileys

הכתרנו את המקום כאזור היפי, מלא חנויות יד שניה, בתי קפה ורשתות מזון מוכרות, עברנו בין החנויות ופשפשנו בבגדים, מצאנו נרות וקטורת רייחנים, קנינו ג'קטים, ג'ינסים ומלא שטויות מחנות מטורפת שנקראית POUNDLAND הכל בפאונד!.SmileysSmileys

אחרי סיבוב בשוק וברחוב נפגשנו בנקודה שבה התפצלנו והשווצנו בקניות, הכי כיף להשוויץ בזה!

חזרנו למרכז מרוצים ומחייכים, הנחנו את כל השופינג בחדרים והלכנו לארוחת ערב, היה היום לקינוח דונאטסים ואיך התגעגענו לדונאטס של ראשון כל השבוע פינטזנו עליו.

ואזזזזזז חגננו את יום ההולדת השלישי שלנו יחדדדד, לאסף שלנו ה BURGER KING שלנו, עם עוגה, חטיפים ומוזיקה נפגשנו בחדר הקבוע שלנו בקומה העליונה, שרנו רקדנו ואכלנו.Smileys

תוך כדי שאנחנו חוגגים הצטרפה אלינו הקבוצה החדשה של ברייטון ואיזה כיף זה עוד ישראלים, קיבלנו את פניהם בחיוך, איילון התחפש לבוב מארלי וניסה להתנהג בטבעיות, הבנות ניסו לעבוד עליהם שהן גרמניות וכולנו ממש התרגשנו.

בפעילות ערב ניסנו להכיר עוד חברים חדשים, פגשנו איטלקיים ודיברנו איתם וגם קצת ספרדים חדשים.