ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

טיול לקנטרבריייייי!!!

היי לכולם!!

מקווים שהימים בארץ עוברים בטוב ובשלווה לפחות כמו אצלנו!!!

היום קמנו מוקדם יותר מהרגיל כי היום יצאנו בפעם הראשונה ליום שלם מחוץ למרכז!!!SmileysSmileys

קמנו בבוקר וקפצנו לאכול ארוחת בוקר, ואז נפגשנו כולם על הדשא לקראת היציאה שלנו לעיירה קנטרברי שנמצאת במחוז קנט בדרום מזרח אנגליה.

נעה ואלי המדריכות ספרו אותנו לקחנו נשנשונים וארוחת צהריים וקפצנו אל המיניבוסים לקראת הנסיעה שלנו, הנסיעה הייתה מעט ארוכה והייתה בערך שעה וחצי, אבל זה היה זמן מעלה לפטפט קצת, לשמוע מוזיקה, להינות מהנוף וכמובן איך לא, להשלים שעות שינה.Smileys

הנוף בדרך היה ציורי והופתענו לגמרי מכל הירוק סביבנו. כשהגענו לעיירה ירדנו מהאוטובוסים והתחלנו בהליכה רגועה אל עבר מרכז העיירה, הקתדרלה העתיקה של הארכיבישוף של קנטברי.Smileys

הסתובבנו בקתדרלה והופתענו לגלות מלאאאא דברים מעניינים, אלי המדריכה ענתה לנו על כל השאלות ולא הפסקנו להתלהב, הקתדרלה נראית כאילו יצאה מסרטי הארי פוטר, גילינו שלמשפחות העשירות בעבר היו מין מגנים קטנים שעליהם ציור ששייך אך ורק למשפחה. Smileys

גילינו שהחלק העתיק בקתדרלה נבנה בשנת 597 לספירה וזה היה לגמרי לגמרי מרשים.

התיישבנו בחוץ קצת בשמש הנעימה, פגשנו קצת חבר'ה מישראל, נשנשנו את ארוחת הצהריים שלנו, שתינו קצת, צחקנו קצת וכמובן שעשינו תמונה מהמקום המדהים הזה.

הלכנו בעיירה הציורית והמדהימה הזאת עוד קצת, המדרחוב הראשי עתיק ומהמם, הוא נראה כאילו יצא מסרט, חנויות מגניבות של הארי פוטר ומלא ממתקים, ראינו את הנהר שחוצה את העיירה וכמובן שגם שם עשינו תמונה כי לא יכולנו להפסיק להתלהב מהיופי שסביבנו.Smileys

ואז בפעם הראשונה, שוחרננו לזמן חופשי והגיע הזמן לשופינגגגגגגגגגגגSmileys, לא ראינו בעיניים ורצנו לכל הכיוונים, הבנות לא פסחו על פריימרק והבנים רצו ישר לחנות ממתקים המגניבה שראינו בתחילת הרחוב, כולם חזרו עם מציאות שוות שוות וכמובן שחוויות.

הותשנו לגמרייייי!!! עלינו על המיניבוסים חזרה אל הקולג', כמובן שלא שכחנו לעשות קריוקי בדרך, דיברנו על משפחה והחברים שאנחנו מתגעגעים אליהם, חזרנו לקולג' מותשים! וסופר מרוצים, איזה כיף היה לנו.Smileys

קפצנו לארוחת ערב, הייתה פסטה טעימה, אחרי זה היה לנו קצת זמן לנוח ואז נפגשנו לפעילות ערב, בגלל שהיינו מותשים החליטו לוותר לנו על הפעילות אבל רצינו להישאר קצת יחד ולהמשיך לדבר, בקרוב כבר נהיה במיטות ונסכם את היום על אמת.