ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

היום השישי שלנו בברייטון

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן!

הורים אהובים שלנו, לא תאמינו, התעוררנו לבוקר חמים ונעים, השמש זרחה והשמיים חייכו אלינו כנראה כי הגיע לו יום שישי.

התחלנו את הבוקר בארוחת בוקר קלילה וטעימה, היו פנקייקים וצנימים טעימים, שתינו תה ומיץ תפוחים והלכנו אל הכיתות שלנו.

היום היינו צריכים להציג את הפרויקט שעבדנו עליו בכיתות במשך הימים האחרונים, מאיה וליאל שלנו יחד עם האיטלקים המציאו שוקולד עם תוספות שעולה רק 5.50 פאונד, גל ואמינה יחד עם הספרדים והברזילאים הקורעים עשו סרט מתח / אימה / קומדיה, נויה מרום והאיטלקים המציאו בקבוק שמנקה מים מזוהים והופך אותם למי שתייה.Smileys

משם המשכנו לארוחת צהריים, התכנסנו כל הקבוצה בחדר הקבוצתי שלנו וציינו את ימי ההולדת שהיו ואלה שיבואו, הורדנו דופק בשביל שנוכל להעלות אותו לאורך הסופש, והזמנו פיצות טעימות טעימות, נהנו מהחברתנו וכמובן שגם קפצנו לחדר אוכל למנה נוספת.Smileys

נחנו ויצאנו לפעילות אקטיבית עם כל המרכז, טיילנו ברחובות ברייטון עד שהגענו לפארק המרכזי שיש פה מבנה שדומה מאוד לטאג' מהאל, עשינו פעילות שבה היינו צריכים לענות על שאלות על עברה של ברייטון ועל המדריכים הבריטים שלנו. אפילו קפצנו לסופר, קנינו קצת חטיפים, חלקנו ניסו לקנות מים אבל קנו בטעות סודהSmileysSmileysSmileys

חזרנו למרכז, התלבשנו יפה ונפגשנו לעשות קידוש לקראת יום שישי שלנו, אפילו הכינו לנו חלה והביאו לנו משקאות להרים כוסית. המשכנו משם לארוחת ערב טעימה.Smileys

ואז הגיע השיא של היום שלמעשה היה הפתיחה הרישמית של הסופש, מסיבת דיסקו מטורפת, תלו לנו כדורי דיסקו, הביאו תאורה ושמו מוסיקה ברמקולים, אפילו שמו שירים בעברית.

רקדנו שרנו קפצנו ונהנו ועכשיו אחרי שהוצאנו את כל הכוחות אנחנו בחדרים אחרי המקלחת.

שיהיה לכם סופש מושלם הורים אהובים שלנו.