ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

היום השני בברייטון - טיול לחוף

הורים שלנווו,

אנחנו תוהים לעצמנו אם תאמינו לנו כשנספר לכם שהעירו אותנו היום בשעה 07:00 עם אזעקת אש בשביל לתרגל מה עושים בזמן שריפה, בעיקרון נעה המדריכה הודיעה לנו שזה הולך לקרות אבל חלקנו שכחנו מזה וקמנו הפוכיםSmileys.Smileys

אחרי שהעירו אותנו ככה על הבוקר, המשכנו לארוחת בוקר ומשם לשיעורים הראשונים בכיתות שלנו.

אנחנו מעורבבים בכיתות עם הספרדים והאיטלקיים והברזילאים וזה פשוט מטורף! Smileys

בהפסקה בין השיעורים הברזילאיות לימדו אותנו להקפיץ כדור וחלקנו השתזף קצת בשמש הנעימה.

אחרי השיעורים המשכנו לארוחת צהריים ולאחר מכן יצאנו לחוף של ברייטון.

פעם ראשונה שיצאנו מהמחנה והיינו סופר סופר נרגשים, שרנו ורקדנו כל הדרך עד שהגענו לחוף.

אגב מסתבר שאין להם חול אלא אבנים, שיחקנו קצת עם האבנים, חלקנו ניסה לבנות מגדל מאבנים, עשינו תמונות על החוף, ובעיקר נחנו קצת.Smileys

המשכנו להסתובב קצת על הנמל עד שהגענו לאזור שנקרה הLANE, זה אזור עם חנויות קטנות וחמודות, דיי מיוחדות, ראינו חנות דונאטס מגניבה, אכלנו המבורגר , שתינו סטארבקס וטעמנו קצת גלידה.

אחרי הטיול המקסים הזה חזרנו למרכז בשביל לחגוג לשר המהממת שלנו יומולדת בהפתעה!!!!!!!Smileys

אז נעה המדריכה אירגנה לנו חטיפים טעים ועוגה נדירה, היא שמה לנו קצת שירים ברמקול שהביאה ועשינו שמח.Smileys

המשכנו משם למבחן שלנו, עשינו מבחן בכתב ומחר כבר נקבל שיבוצים סופיים לכיתות שלנו.

אנחנו ממש מתרגשים.

בערב הייתה פעילות לכל המרכז והיה אפשר לבחור בין משחק כדורגל לפעילות ליפסינג.

התפצלנו בין הפעילויות לפי בחירה.

הבנים שיחקו כדורגל עם הספרדים והמדריך היווני, והבנות הבינו שלא בא להם ליפסינג ופתחו פעילות חדשה של כדורעף, אפילו הצליחו ללמד את החבר'ה במרכז משחק שנקרא חמור באמצע - אין על הישראלים.

אפילו רקדנו עם החברים החדשים שלנו מהעולם וצילמנו את זההההה.