ברייטון 03.7.2022 שלושה שבועות

היום הראשון שלנו

איזה יום, איזה יום עבר עלינו.

הורים יקרים, איזה יום מטורף עברנו, אתם אפילו לא מבינים.

אני בטוחה שאתם כבר זוכרים שנפגשנו אי שם לפני שעות רבות בנתב"ג, כולנו הגענו קצת עייפים ובעיקר נרגשים.

ואז נפרדתם מהילדים וזה אומר שהסאמר סקול התחילללללללSmileysSmileys

עברנו את הבידוק הביטחוני, ומשם שלחנו את המזוודות שלנו עם תפילה קטנה שניפגש בעוד מספר שעות בלונדון היפה, עברנו לשיקוף, כמעט בלי תורים מצאנו את עצמנו דיי מהר בדיוטי פרי.

דיברנו על נהלים אחרונים והתחלנו לשוטט ולבזבזSmileys

קנינו קצת בשמים, ממתקים, שתינו, אכלנו והמשכנו אל הגייט שלנו.

התיישבנו במטוס ומרוב התרגשות כמעט ולא נרדמנו ואחרי 4 וחצי שעות נחתנו בהיתרו, שדה התעופה בלונדון.

בירידה מהמטוס כבר התחלנו לדבר אנגלית, השומר בבידוק דרכונים שאל אותנו שאלות והיה מאוד נחמד, אספנו את המזוודות (שכבר חיכו לנו מחוץ למסוע) ועלינו על האוטובוס לברייטון המדהימה.SmileysSmileysSmileys

הנסיעה הייתה מהממת, ראינו נופים יפים וחלקנו אפילו השלימו את שעות השינה שהיו חסרות להם.

והגענו לברייטון, מזג האוויר היה חמים ונעים ואנחנו כבר ממש מתרגשים לראות את החדרים.

סטיוארט מנהל המרכז עשה לנו סיבוב והכיר לנו את המקום וגם הזמינו לנו פיצות כי שמעו שאנחנו רעבים, המשכנו לארוחת ערב (בנוסף לפיצותSmileys) ומשם לפעילות עם כל הילדים שנמצאים במרכז.

פגשנו כבר חברים מספרדSmileys, מאיטליהSmileys, מיווןSmileys ואפילו מברזיל הרחוקהSmileys.

רצנו במדשאה הגדולה בקמפוס ואחרי שכבר התעייפנו מאוד.

חזרנו לחדרים, התקלחנו, ואנחנו כבר ישנים.Smileys

אנחנו כבר צריכים ללכת לישון, מחר קמים למבחן.