לונדון ברונל Discovery 03.7.2022

יום שבת 16.7: סיור במוזיאון ועוד שופינג בלונדון.

אז הנה הגיע לו יום שבת, בפועל זה היום האחרון שלנו בברונאל. מחר בבוקר כבר נסע לשדה התעופה.Smileys

קמנו בבוקר והתאספנו לארוחת בוקר מזינה. לאחר מכן אספנו את ארוחת הצהרים ונסענו ללונדון. למרות כל הכוונות הטובות והיציאה המוקדמת, הפקקים לא איחרו לבוא. ונתקענו בפקק ענק מעל לשעתיים.Smileys

הקבוצה ניצלה היטב את הזמן כדי להשלים שעות שינה. כשהגענו סוף כל סוף למוזיאון בלונדון,

נתקלנו  מסדרונות עמוסים באוצרות מכל העולם. המוזיאון עשיר במידע ועשיר גם בהרצאות מבית המורה להיסטוריה אסיף.Smileys

בעקבות הפקקים והעומס שהיה קיים היום בכבישים, הזמן לחץ עלינו לא מעט ועוד רצינו להספיק לראות את ארמון בקינגהאם. אך גם כאן המזל לא שיחק לטובתנו, הכבישים המובילים לארמון נסגרו. נתנו לילדים את הבחירה, או לראות את הארמון או עוד זמן קניות. כל הקבוצה החליטה שהם מעדיפים עוד זמן קניות, כיבדנו את החלטתם והלכנו לבזבז עוד כסף.

הנסיעה חזרה מלונדון עברה יותר חלקה והגענו ישירות לארוחת ערב.

בסוף היום, הילדים יכלו לבחור אם לראות סרט או להתחיל לסדר את המזוודות.

בשעה 21:30 התכנסנו כל הקבוצה, לערב קרמים ומסכות אבל בעיקר דברי פרידה. הקבוצה הפתיעה אותנו במצגת תמונות ובסרט וגם בתמונה מוחשית שנוכל לקחת הביתה.

העינייםשלנו  לא נותרו יבשות אחרי זה.Smileys

עוד נאמר דברי סיכום , אבל אין ספק כי מדובר בקבוצה מאוד מיוחדת שהיה לנו העונג להדריך.

מחר אנחנו נוסעים לשדה ובקרוב נחזיר לכם את הילדים.