מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 03.7.2022

14.7 יום חמישי – יום הלימודים האחרון

ממש כמו בסוף השנה בביתי הספר, הגיע גם יום הלימודים האחרון גם לבורנל.Smileys

 

הילדים כמו בבוקר אכלו את ארוחת הבוקר והתחלקו לכיתות. כפי שציינו לפני גם היום חלו שינויים בהרכבי הכיתות וזאת על מנת לאפשר לילדים כמה שיותר אופציות ליצור קשר עם אנשים מהעולם.Smileys

המשימות אשר הילדים מקבלים הם לא רק לחיזוק השפה האנגלית. אלא חיזוק היכולות החברתיות שלהם. אם נאמר בכנות, זוהי אינה משימה פשוטה, להיכנס לכיתה שאתה לא מכיר, עם אנשים חדשים ומתרבות שונה. כיצד אני מצליח למצוא את המכנה המשותף עם אנשים מן הקצה האחר של העולם? החוויה שעברו הילדים היא מאוד מעודדת, היא מראה לנו שלא משנה מאיפה אתה מגיע, יש איזה בסיס משותף לכל בני האדם ותמיד אפשר למצוא חיבור אם אתה רק נותן לעצמך להיפתח.

 

הקבוצה הישראלית, הקבוצה שלנו יצרה חיבורים יוצאי דופן. הם תמיד היו במרכז של כל פעילות ופעילות, השתתפו בה והובילו אותה. אבל מעבר לכך אני רואה שהם יצרו חברויות אחד עם השני שיש להם את הפוטנציאל לחברות לכל החיים.

טוב כנראה שאנחנו כבר מרגישים את הסוף, כזה זה נראה שהתחלנו לכתוב את הסיכום שלנו.

לאחר יום הלימודים וארוחת הערב, הילדים יצאו לפעילות חפש את המטמון ענקית בכל רחבי ברונאל. הם התחלקו לקבוצות עם ילדים מכל העולם וקיבלו משימות ורמזים למציאת המטמון.

לקראת עשר בערב התפזרנו לחדרים לנוח

לקראת סיום הלימודים מחר, ועוד שופינג כמובן

נעדכן גם מחרSmileys

ספיר ואסיף.

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה