לונדון ברונל Discovery 03.7.2022

13.7 יום רביעי – סיור בלונדון

עוד יום במסע שלנו התחיל, יום שיא והפעם סיור בלונדון.Smileys

משהו באוויר היום בקבוצה השתנה. אנחנו חושבים שזהו היום הראשון שבו הילדים כבר מרגישים את הסוף. לא נותרו לנו עוד הרבה ימים פה והילדים רוצים לטרוף את כל רגע ורגע.SmileysSmileys

קמנו בבוקר והלכנו ישירות לחדר אוכל לאכול את ארוחת הבוקר.

בסיומה הילדים אספו את אריזות האוכל לארוחת הצהרים ועלו על אוטובוס קומותיים שלקח אותנו ללונדון.Smileys

כמו כל עיר מרכזית גם לונדון עמוסה בפקקים בבוקר, הפעם זה שיחק לטובתנו והצלחנו לראות חלק מהעיר גם דרך הפקקים. כשירדנו מהאוטובוס עשינו הליכה קצרה לכיוון נהר התמזה שם עלינו על סירה שהראתה לנו את לונדון מזווית מאוד מקורית.Smileys

הילדים נהנו ממזג אוויר מושלם, והצטלמו כשהרוח בעורפיהם. ירדנו בביג בן וכמובן לא יכלנו שלא לעשות את התמונה הקבוצתית, כשהוא עומד שם ברגע.

אחרי הרצאה קטנה של אסיף על ווינסטון צרצי'ל (בכל זאת מורה להיסטוריה) המשכנו לכיוון ה'לונדון איי'. עמידה קצרה בתור והיינו כבר באוויר. הנוף עוצר נשימה, אחרי שאתמול השמיים היו מלאים בעננים, נראה שמזג האוויר חייך אלינו היום, כשראינו את השמיים הכחולים.Smileys

אז אחרי שראינו את לונדון מלמעלה, המשכנו בטיול שלנו ונתנו לילדים זמן קצת פנוי לעוד קניות וחוויות.

חזרנו חזרה לארוחת ערב ולפעילות ספורטיבית עם שלל הקבוצות הקיימות בברונל.

מחר צפוי יום לימודים כמעט אחרון לילדים, עוד קבוצות הצטרפו ככה שיהיה יותר מגוון בין מדינות העולם.