לונדון ברונל Discovery 03.7.2022

7.7 יום חמישי | סיור ומסע קניות באוקספורד

אזזז היום החמישי למסענו עבר!!Smileys
אז אחרי חמישה ימים במרכז אפשר להגיד שכבר ממש התאקלמנו.
התעוררנו וכמו כל בוקר אכלנו ארוחת בוקר טובה ומזינה על מנת לקבל כוח ליום מלא החוויות שמצפה לנו.Smileys
בסוף הארוחה התכנסנו בנקודת המפגש וכל ילד קיבל שקית עם ארוחת צהרים ועלינו על האוטובוס.SmileysSmileys

הפתענו את הילדים שהגיע סוף כל סוף אוטובוס קומותיים! הם ממש התרגשו וניסו למצוא את המקום הכי טוב באוטובוס.
על האוטובוס יצאו איתנו לסיור גם האוקראינים האיטלקים וברזילאים שכבר הפכו להיות חברנו הקרובים. לאחר שעה של נסיעה שרובנו השלמנו שעות שינה (רובנו זה אומר המדריכיםSmileys) התעוררנו באוקספורד היפה והפסטורלית.

את תחילת הסיור עשינו באחד מבתי הכלא העתיקים של אוקספורד, שם שמענו סיפורים על שיטות הענישה מימי הביניים, על ויליאם הכובש, הוצאה להורג של אישה עשירה ואפילו ראינו תאי מעצר אמיתיים.Smileys

לאחר הביקור בכלא יצאנו לסיור קטן בעיר וראינו את הבניינים ששמרו על אופיים מימי הביניים. ממש הרגשנו כאילו שלפו את הנוף מתוך ציור.Smileys למרות שהיו עננים בבוקר ואפילו לרגע חששנו לגשם לפתע הופיעה השמש שעטפה אותנו וחיממה אותנו למשך שאר היום.

בסוף הסיור הילדים נהנו מאחד הרחובות הכי טובים ושוקקי חיים לקניות באוקספורד. הילדים יצאו למסע שופינג, ואפילו עשינו תחרות איזה ילד חוזר עם הכי הרבה שקיות.Smileys
אחרי הקניות התרכזנו וחזרנו למרכז עייפים אך מאוד מרוצים ועמוסים בשקיות.

לאחר ארוחת הערב וקצת מנוחה יצאנו לפעילות האחרונה להיום והפעם התערבבנו שוב עם הקבוצות מכל העולם. איזה כיף שככה אנחנו מתרגלים את האנגלית שלנו ומכירים אנשים חדשים. בפעילות הילדים התחרו במציאת חידות ברחבי הקמפוס ולמרות היום המאוד מעייף היום מאוד נמרצים ונחושים לנצח.Smileys
ועכשיו אחרי יום ארוך מעייף אך ממצא נותר רק לנוח לקראת יום לימודים חדש,מחר עתידים הילדים ללמוד קצת שיעורי אנגלית ושוב נזכיר כי הרמה לאט לאט עולה.