לונדון ברונל Discovery 03.7.2022

5.7 יום שלישי | הארי פוטר!!

היום השלישי למסע שלנו התחיל בהתרגשות מאוד מאוד גדולה. אחד השיאים הכי גדולים של כל הסאמר סקול הגיע! טיול באולפנים של הארי פוטר!SmileysSmileys

קמנו בבוקר, מעט מוקדם מהרגיל, אבל לילדים לא היה איכפת הם רצו כבר לעלות על האוטובוס.

על אף שהילדים היו להוטים כבר לנסוע והיו מוכנים לוותר על ארוחת הבוקר. היה לנו חשוב שנקבל את האנרגיות לקראת היום הזה.Smileys

מיד בסיומה עלינו על האוטובוס לנסיעה של כחצי שעה לאולפנים של הארי פוטר. הילדים היו מאוד נרגשים, שיחקו ושרו באוטובוס והרימו לעצמם.Smileys

סוף כל סוף הגענו ליעד! הילדים קפצו מהאוטובוס להצטלם עם השלט בחוץ ולהצטלם יחד כקבוצה.

היינו בין הקבוצות הראשונות שהגענו לשם, כך שלא נתקלנו בהמון אנשים שהפריעו לתצוגה של הדברים.

האולפנים היו פשוט קסומים, זה היה מסע מרגש גם למי שקרא את הספרים, למי שראה את הסרטים ולמי שעשה את שתי הפעולות 😊 גם חברים מהקבוצה שלא קראו את הספרים ולא ראו את הסרטים נהנו מאוד, עד כדי כך שהם ביקשו מאיתנו לראות את הסרטים של הארי פוטר – נראה לי שיצרנו עוד כמה מערצים שרופים.Smileys

אחרי כמה שעות בסיור ועוד כשעה בחנות המזכרות חזרנו לברונל לארוחת הצהרים.

מיד אחריה התקיימה לילדים פעילות ספורט . תחילה הילדים היום די מותשים מהסיור, אבל מהר מאוד מצאו את עצמם רצים ומשחקים על הדשא. פעילות הספורט התקיימה יחד עם הקבוצה הברזילאית. נוצר חיבור מדהים בין הקבוצות - הם שיחקו ביחד כדורעף, דגליים ומשחקי יצירה. גם כאשר נתנו לילדים קצת הפסקה, הם רצו להמשיך לשחק והם מאוד התבאסו שהגיע שעת ארוחת הערב.

בסוף היום, ילדים מכל העולם התחלקו לקבוצות שונות לקרב 'ליפסינק' משוגע. בכל קבוצה היו מספר ילדים מכל מדינה בעולם, ליצור את החיבור בין הילדים בכל הסאמר סקול. הילדים הישראלים תמיד בולטים ולוקחים חלק בפעילויות.

סה"כ יש אווירה מאוד טובה בסאמר סקול, ויש חיבור ממש טוב בין הקבוצה הישראלית לקבוצה הברזילאית.

הילדים כל כך נהנו היום, שהם שכחו שמחר הם מתחילים לכיתות ללמוד אנגלית.