לונדון ברונל Discovery 03.7.2022

4.7 יום שני | פעילות ספורטיבית ותצוגת אופנה

היום השני התחיל הם הרבה יותר אנרגיות.Smileys
קמנו בבוקר, לעוד יום שמשי מוצלח – היה קצת קריר בבוקר אבל מהר מאוד התחמם.

הלכנו לחדר אוכל לאכול ארוחת בוקר ולקבל אנרגיות, כי מיד לאחר מכן יצאנו לפעילות ספורטיבית מהנה: מגרשי טניס, כדור עף, פריזבי ועוד פעילויות שונות . ציוותו אותנו עם הקבוצה האיטלקית, שאיתה נוצר קליק מידי עם הקבוצה הישראלית.Smileys

הילדים גילו כישרונות ספורטיביים חבויים , שיחקו איתנו ושיחקו יחד עם הילדים האחרים.

סה"כ הייתה חוויה באמת יוצאת דופן כפי שאפשר לראות בתמונות.

לאחר שחזרנו, מילאנו את ביטננו בכל הקלוריות ששרפנו בזמן ארוחת הצהרים.

אחר הצהרים הילדים נבחנו במבחני הרמה. באמצעות מבחנים אלו תקבע הרמה והשיבוץ של הילדים בכיתות. התוצאות יתפרסמו בקרוב.Smileys

בסיום המבחן ערכו לנו סיור קטן ברחבי ברונאל. והייתה עוד פעילות קבוצתית יחד עם קבוצות אחרות מרחבי העולם.

הילדים מתלהבים ומשתפים אותנו שבזמן הקצר שהם כאן, הם הספיקו להכיר חברים חדשים מאיטליה, ברזיל ואפילו אוקרינה.

אחרי ארוחת הערב, הילדים קיבלו קצת זמן חופשי להתארגן לקראת פעילות השיא בערב. ערב שידרוש הרבה כישרון ויצירתיות, תצוגת אופנה! פעילות יחד עם הקבוצות השונות בכל רחבי העולם .

אבל אם כל הכבוד לפעילויות הספורט, המבחן והקבוצות האחרות. את הילדים מעניין רק דבר אחד. הארי פוטר! הם מאוד מתרגשים לקראת הסיור מחר למעשה הם לא מפסיקים לדבר עליו.SmileysSmileys