לונדון ברונל Discovery 03.7.2022

יום ראשון ה3.7 | מגיעים ללונדון לברונל!

הייי סוף סוף היום המרגש הגיע.Smileys

אז אחרי ים של התרגשות, חששות ושאלות הגיע היום שכולנו חיכינו לו.

אז איך בעצם התחיל היום? נפגשנו בנתב״ג בשעה שאפילו הציפורים לא מתעוררות והאמת יאמר לזכותכם בעיקר ההורים שיחקתם אותה.SmileysSmileys

היה כל כך מחמם את הלב לראות את כל החברויות שנוצרו בזמן הזה עשינו את תמונה קבוצתית המסורתית והתחלנו את המסע לכיוון המטוס.

בצורה מפתיעה ההתנהלות בנתב"ג הייתה חלקה ותוך שעה היינו כבר בדיוטי פרי למסע שופינג  מטורף של הילדים. הלכנו לכיוון השער ובכנות אנחנו יכולים להגיד שיש לנו את הקבוצה הכי טובה! השיתוף פעולה של הילדים הוא באמת יוצא דופן.

ההתרגשות הגיעה לשיאה בהליכה למטוס, שהמסע ללונדון כבר נהיה מוחשי.SmileysSmileys

הטיסה עצמה הייתה די חלקה, מאוד נעימה, ללא עיכובים. גם הטייס עצמו היה מופתע כשהכריז שהגענו מוקדם מן הצפוי.Smileys

נחתנו בהיתרו, שם כן היו מעט עיכובים עם המזוודות אבל יצאנו בשלום 😊 למזג אוויר מושלם, קרירות אביבית עם שמש מלטפת – ללא גשם!Smileys

אחרי נסיעה של חצי שעה, הגענו סוף כל סוף לברונאל. עשו לנו קבלת פנים חמימה, לקחו אותנו לחדרים \ מעונות שם הילדים עברו תדרוך על החדרים עצמם. והלכנו לאכול ארוחת ערב בחדר אוכל.

על אף שהיו שולחנות מופרדים, היה חשוב לילדים לשבת ביחד כקבוצה, כולם ביחד. מראה שהוא באמת מחמם את הלב.

אחרי החדר אוכל, נתנו לילדים קצת זמן לפרוק ציוד וקצת לנוח, אבל לא יותר מידי זמן 😊 בערב הייתה לילדים פעילות ראשונה, הם יכלו לבחור בין סרט לבין משחקי קופסה. כל הקבוצה, ללא יוצא מן הכלל בחרו במשחקי הקופסה לאחר מכן הם כבר החליפו לראות את הסרט.

בערך בשעה 22:00 הסתיים היום, המאוד ארוך הזה, הילדים כבר די היו מותשים אבל מאוד מאוד מרוצים.

ועבר עלינו לילה מאוד מאוד שקט לקראת עוד יום מלא בפעילות.