לונדון ברונל Discovery 17.7.2022

חלוקת התעודות ויום כיף באוקסברידג'

את היום התחלנו בארוחת בוקר טובה ומשם הלכנו הישר לכיתות בפעם האחרונה! קולולולולולו

לא להאמין כמה שהזמן עובר והנה אוטוטו חוזרים הביתה! מאחר ואתמול עשינו את המבחן המסכם אנחנו היום קיבלנו את התעודות הסופיות שלנו! איזו התרגשות!SmileysSmileys

לאחר הלמידה בכיתות יצאנו לזמן חופשי בו נחנו, שיחקנו, צחקנו, נרדמנו, אכלנו וחיש מהר עבר הזמן והתכנסנו שוב יחדיו לקראת היציאה שתכננו ופירגנו המדריכים שלנו! לאן אתם שואלים? למרכז אוקסברידג'. המקום אינו דומה למקומות הסואנים בהם היינו בלונדון ובאוקספורד, אך נראה היה שיש המון מה לראות ולקנות, שדרת חנויות, קניון, מסעדות ובתי קפה ועוד!Smileys

חזרנו עם שלל של שקיות הישאר לחדר האוכל שם אכלנו פיש אנד צ'יפסססססס והיה ממש ממש טעים!Smileys

בערב קיימנו את המפגש לו חיכינו מהרגע שהתחלנו ללמוד- מפגש ה-GRADUATION שמכריז באופן רשמי על סיום הלימודים בסאמר סקול! כל הילדים מאיטליה, אוקראינה, ברזיל ואנחנו היינו יחד באולם, רקדנו למשמע שירים בשפות השונות, ראינו סרטון מסכם שבא בהפתעה ובו תמונות מדהימות שלנו (או יש שיגידו מביכות) מכל התקופה שלנו בסאמר סקול- בטיולים, במגורים, בכיתות, בפעילויות, בחדר האוכל ועוד. לאחר מכן קראו בשמנו ונדרשנו ללכת לכיוון הבמה ולאסוף את תעודת הגמר שלנו!Smileys

את היום סגרנו במפגש מדהים ומרגש של כולנו יחד! ערכנו קידוש, חגגנו יום הולדת לחברות שלנו והשתתפנו בפעילות ריאליטי מגניבה שהכינו גילי ועמית המדריכים שלנו ובה המנצח זכה לקבל הפתעה כלשהי בטיול מחר ללונדון!SmileysSmileys