לונדון ברונל Discovery 17.7.2022

מאדאם טוסו, קאמדן ומחזמר!

חווינו יומיים נפלאים במיוחד יחד.Smileys

יום רביעי היה יום שכולו לימודים בהם לקחנו חלק בפרויקטים שונים וחווייתיים. ערכנו מחזה אותו תכננו וגיבשנו יחדיו, חילקנו תפקידים והצגנו לכולםSmileys. היה מעניין ומאתגר וכמובן שתמיד כיף לעשות זאת לצד ילדים ממדינות אחרות. בפעילות הערב התקיימה פעולה דיסקו עם כולם והלכנו לישון עייפים ונרגשים לקראת היום שלמחרת.Smileys

הבוקר שוב קיבל את פנינו מזג אוויר קריר ולאחר שיחת הבוקר הלכנו לארוחת הבוקר ואכלנו יחדיו. לקראת השעה 10:00 עלינו לאוטובוס מלאי התרגשות ליום עמוס באטרקציות ובכל טוב! היעד הראשון שלנו היה שוק קאמדן המטריף! מהרגע שנכנסנו התאהבנו מיד במקוםSmileys.Smileys המוןןןן חנויות מגניבות וייחודיות ומלאות אופי לצד מוסיקה טובה, דוכני אוכל, מסעדות מיוחדות, חנויות ממתקים מעוצבות ואינסוף אפשרויות! מקום פשוט מדהים וכה שונה ממה שראינו עד כה בעירSmileys.

לאחר השוק נסענו למוזיאון השעווה הנודע מאדאם טוסו!Smileys נכנסנו די מהר על אף האנשים הרבים שפקדו את המקום ומהר מאוד פגשנו את הכוכבים הגדולים לצד תפאורות מיוחדות וסופר מושקעות כמו מלחמת הכוכבים, טקס האוסקר, כוכבי הפופ המובילים, טאלנטים מעולם הספורט, משפחת המלוכה ועוד! בהמשך עלינו אף על רכבת מגניבה שלקחה אותנו למסע בזמן אל ההיסטוריה של אנגליה. משם המשכנו לסרט 4D של מארוול וזה היה אדירSmileys! ראינו שם את גיבורי העל הגדולים וממש הרגשנו כל סיטואציה וסיטואציה אודות המושבים המיוחדים שהשפריצו עלינו מים, חבטו קלות בגב, דימו תחושה של עכברים והיה מצחיקקקקקקקקקקקקקק לשמוע את הצרחות של חלק מהחברים שלנו. אין ספק שהמוזיאון הוא אטרקציה שווה ביותר!SmileysSmileys

לאחר המוזיאון עשינו את דרכנו לקובנט גארדן שם יצאנו לזמן חופשי לקנות בגדים, מזכרות ושלל דברים מיוחדים. המקום גדול ומלא ברשתות מוכרות וכן גם בעסקים מקומיים ומצאנו שלל אוצרות. שופינג באווירה טובה ועם מוסיקת רגע מרגיעה, מה נאמר? פשוט מעולה.Smileys

משם המשכנו לשיא של היום הישר למחזמר "מלך האריות". פשוט וואוו אחד גדול, איזו השקעה מטורפת בתפאורות המתחלפות, בתלבושות, בשירה המופלאה ובכלל האולם היה נראה כמו בסרטים! צחקנו, התרגשנו ושרנו יחד עם השחקנים המוכשרים וסיימנו בתחושה שהיום הזה היה עמוס בכל טוב! SmileysSmileys

מחר יום מיוחד לא פחות מאחר ואנחנו הולכים לקבל את תעודות הגמר שלנו בטקס ה-graduation המפורסם! על כך נרחיב בפעם הבאה!