לונדון ברונל Discovery 17.7.2022

היום השביעי- אוקספורד!

היום השביעי הגיע והגענו למחצית הדרך! לא להאמין כמה הזמן עובר מהר.SmileysSmileys

לאחר ארוחת בוקר טעימה עלינו לאוטובוס ויצאנו אל הדרך לעיר אוקספורד התוססת והיפהפיה!

מיד כשירדנו מהאוטובוסים ראינו אנדרטה גבוהה ומרשימה, חלפנו על פני כנסיה מרהיבה למשמע ניגון הפעמונים, הלכנו ברחובות יחד עם עוד אלפי תיירים והתרשמנו מהמבנים המיוחדים ומהאווירה המגניבה שיש בעיר הזו.Smileys

היעד הראשון היה הטירה בה מדריך-שחקן הסביר לנו על ההיסטוריה של המקום ואפשר לומר שהוא היה טוטאלי בתפקידו- צחק, צעד, הפחיד והיפנט במידע היסטוריה מעניין ואפל במיוחד. עלינו על גבעה יפה ובה ראינו את הנוף המדהים של העיר אוקספורד ונחשפנו לפרטים עסיסיים על צינוק הקיים מתחתיה.Smileys הצטלמנו יחד ובזריזות המשכנו בסיור בטירה העתיקה וקינחנו בחנות המזכרות.Smileys

מהטירה צעדנו ברחובות העיר לאוניברסיטת אוקספורד וזה פשוט וואוו אחד גדול! מקום גדול, מפואר ויוקרתי עם מבנים מרהיבים במיוחד.Smileys

משם יצאנו לזמן חופשי לו חיכינו בקוצר רוח והתחלנו במסע שופינג מטורף! המון חנויות מיוחדות בסימטאות מגניבות וגם קניון ענק ומרשים עם הרשתות הכי שוות שיש! Smileys

היה יום מדהים עם מזג אוויר חמים ונעים ומקווים שכך יהיה גם מחר- כי מחר...מוכנים?