לונדון ברונל Discovery 17.7.2022

יום שישי קסום ומכושף

יום שישי הגיע והשמחה רבה!Smileys

קמנו לבוקר קריר וכולנו היינו מאוד נרגשים כי ידענו שהיום אנחנו הולכים לאולפנים של הארי פוטר!!!

לאחר ארוחת הבוקר הלכנו לכיתות שם למדנו עם חברינו מאיטליה, ברזיל ואוקראינה. היום עזבו מספר קבוצות אבל בימים הקרובים אמורים להגיע ילדים חדשים, מסקרן מאוד את מי נפגוש בהמשך.

והנה זה הגיע, הרגע הקסום בו עלינו לאוטובוס ונסענו לכיוון האולפנים.

רובנו שיתפו שהם מאודדדדדדדדד אבל מאודדדדדדדדדד אוהבים הארי פוטר (אנחנו המדריכים במיוחד!) וברגע שראינו את המבנה עם השלט הענקי והפסלים המרהיבים בכניסה כל כך התרגשנו והתחלנו לדבר בלי סוף על הספרים שקראנו והסרטים שראינו.SmileysSmileys

כאשר נכנסנו למבנה כבר היינו בהלם, דרקון ע-נ-ק-י היה תלוי מהתקרה וכל אולם הכניסה היה מעוצב בהתאם לאווירה המכושפת ומוסיקת הנושא התנגנה ברקע. נכנסנו למסלול ומשם כל החושים שלנו החלו להיטרף!Smileys

ראינו את הסטים המקוריים בהם צולמו הסרטים! כולל אולם האוכל המפורסם, הבנק, משרד הקסמים, הבית של הארי, החממה, תחנת הרכבת המפורסמת, המשרד של דמבלדור ועוד המון פריטים מקוריים כמו הבגדים שלבשו השחקנים, המסכות, הרהיטים, השרביטים ועוד. פשוט מדהים!

כמובן שפשטנו על חנויות המזכרות ואטרקציות נוספות כמו רכיבה על מטאטא, חריטה על יומנים, צילומים לכרזות מכושפות ועוד. Smileys

מלאים שלל מכושף וטוב ומלאי התרגשות חזרנו למרכז הישר לארוחת הערב ונפגשנו למפגש שישי מגבש ומרגש וערכנו קידוש! שרנו כולנו יחד, צחקנו, התרגשנו ואכלנו חלות קטנות, פנקייקים, ופל בלגי, תותים, שוקולד והיה מושלםםםםםםםםםםם. כמה כיף שכולנו כאן יחד.SmileysSmileys

וזה לא נגמר חברים כי ממש לאחר מכן הלכנו למסיבת ריקודים עם כלללללללללל ילדי המרכז, היה טירוף!SmileysSmileys

מחר יום טיול מגניב לעיר אוקסופרד המהממת וכמובן שופינג!!!!