לונדון ברונל Discovery 17.7.2022

היום החמישי- טירת ווינדזור

הנה סיימנו את היום החמישי שלנו כאן, מדהים כמה מהר עובר הזמן!

והיום היינו בטיול מדהים לטירת ווינדזור המפוארת!Smileys

לאחר ארוחת הבוקר יצאנו יחד לכיוון ווינדזור. מזג האוויר פשוט מושלם, קריר ונעים וכמובן שהוא תורם מאוד לאווירה בנופים הירוקים של אנגליה.Smileys

כאשר הגענו לווינדזור אי אפשר היה לפספס את הטירה הענקית והמרשימה שזועקת היסטוריה, יוקרתיות ומלוכה. בדרכנו לכניסה לטירה ראינו המון אנשים נרגשים נעמדים בצדי הכביש היוצא מן הטירה והבנו כי אוטוטו מתחיל מצעד משמר המלכה!.Smileys

נכנסנו אל הטירה והיינו בהלם! הכל כל כך ענקי, עשיר ומוזהב! כל כך הרבה פרטי יוקרה וחדרים מרשימים כמו חדר השינה של המלך, חדר האירוח של המלכה, חדר האמנות, וכמובן שהתלהבנו מאוד לראות את בגדי האבירים וכלי הלחימה. לא האמנו לרגע שזה אמיתי.

לאחר שסיימנו עם הטירה חלקנו (מי שבחר בכך) נכנס לכנסייה בה התחתנו הארי ומייגן! כל מה שראינו בשידור החי פתאום נגלה לנגד עינינו. מדהים!

לאחר הביקור במתחם הטירה הגענו לחלק כיפי לו חיכינו לא פחות- זמן חופשי בווינדזור! רחובות וסמטאות יפהפיים עם המון חנויות ומסעדות שוות ויצאנו לדרך! בסופו של הטיול חזרנו עם שלל מכובד- אם זה בשופינג ואם זה בתחושת הודיה על יום טיול כיפי ואנגלי במיוחד.Smileys

מחר יום פשוט מטורףףףףףףףףףףף, יום מהסרטים ומהקסמים! כי אנחנו הולכים לבקר באולפנים של הארי פוטר ואנחנו כבר לא יכולים לחכות! יהיה קסום.Smileys