מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 17.7.2022

היום השני- מיפויים ודיסקו!!

התעוררנו ליום חדש ומלא באוניברסיטת ברונל המגניבה!Smileys

לאחר מפגש בוקר קבוצתי ובו הסבר על התכנייה היומית הלכנו יחד לכיוון חדר האוכל. ברונל הוא מקום ענקי ועם הזמן אנחנו מתחילים להתרגל להליכות הרבות ולשים לב לנוכחותם של ילדים ממקומות שונים בעולם כמו ברזיל, אוקראינה, איטליה ועוד. בארוחת הבוקר אכלנו לחמים, ביצים, דגני בוקר וקרואסונים טעימים Smileys.

בהמשך סוף סוף נכנסנו לעניינים ועשינו את המיפויים בשפה האנגלית עם המדריכים המקומיים. מבחן בכתב וגם מבחן בעל פה, שקצת הפחיד את חלקנו. אבל הכל עבר בכיף גדול וכולנו ציפייה לשיבוצי הכיתות שיפורסמו מחר SmileysSmileys.

לאחר הפסקה קלה...היי! רגע...איך שכחנו לציין קודם שהחנויות במתחם נפתחו וגם הסופר שיש בו המון דברים מגניבים ובעיקר מזגן (האמת שחלקנו סתם נכנסנו לשהות בסופר רק כדי לנצל כל טיפת רגע עם המזגן Smileys).

טוב חזרה לענייננו..לאחר הפסקה קלה השתתפנו בחידוני קהוט מגניבים והתחרנו מול לוריין, אחת מהמדריכות המקומית וניצחנו! Smileys לאחר שמיצינו את הקהוט הפעלנו את כישורי הפלפליות שלנו ומהר מאוד מצאנו את עצמנו רוקדים יחד ב-JUST DANCE מגניב במיוחד! היה מדהים לראות את כולם רוקים יחד ואפילו נעים ברכבת משותפת מסביב לאולם Smileysקבוצה של אלופים ואלופות Smileys

אבל טעות בידכם אם חשבתם שהריקודים הסתיימו שם Smileys הם המשיכו במסיבת הדיסקו בה היינו עם הילדים מכל העולם! התלבשנו יפה ומושקע וחלקנו קרעו את הרחבה Smileys.

 

עייפים ומרוצים הלכנו לחדרים לא לפני שתפסנו עוד כמה רגעים משותפים יחדיו וכולנו מלאי ציפייה והתרגשות לקראת מחר כי.....סוף סוף.....ש-ו-פ-י-נ-ג בווספילדס! הולך להיות טירוף.Smileys.

על כך כמובן נרחיב בסיפור הבא.

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה