מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 17.7.2022

יצאנו לדרך! היום הראשון

YESSSSSS!

אחרי המתנה ארוכה סוף סוף זה קרה ויצאנו לדרך! Smileys

נפגשנו יחד בנתב"ג נרגשים ועם מעט מאוד שעות שינה (טוב, יש כמה בודדים ששיתפו שדווקא הצליחו לישון מצוין למרות הכל Smileys). לאחר שנפרדנו מההורים היקרים והנרגשים לא פחות התחלנו במסלול לקראת הטיסה שלנו. היה מאוד מפתיע ומשמח לראות שתורי ההמתנה ריקים ומהר מאוד הפקדנו את המזוודות והמשכנו הלאה. טוב, לא הכל היה מושלם Smileys, בעיית תקשורת במחשבים שנמשכה דקות ארוכות קצת עיכבה  את כולנו, אבל אנחנו? ניצלנו זאת מצוין למפגש משותף שלנו והיכרות אחד עם השני Smileys והיה פשוט כיף.

ואיך אפשר בלי לדבר על הדיוטי פרייייייייי Smileysברגע שהגענו העיניים נפקחו לרווחה ופשטנו על החנויות והמסעדות והמשכנו לאחרי זה לשער D6 שם המשכנו לשוחח זה עם זה עד שעלינו למטוס!.

הטיסה עברה ממש בנעימים (טוב, אולי הנחיתה יכלה להיות טובה יותר Smileys). כמה מאיתנו ישבו ממש בחלק האחורי של המטוס ונהננו מיחס אישי וחם של הדיילות החמודות שפינקו אותנו במיצים, נשנושים ותצפית מרהיבה! Smileys.

 

והנה הגענו סוף סוף לאנגליה, ללונדון!!!! Smileys אגב, לא היה חם יותר מדי (אנחנו הישראלים די מכירים את החום הזה, ובערב היה דווקא מזג אוויר קריר ונעים). עלינו על ההסעה ומהר מאוד התוודענו לכך שבאנגליה, הכל הפוך! בהינו דרך החלונות ברחובות השונים, בבתי האבן האופיניים, בשלטים הכתובים באנגלית והגענו די מהר למרכז BRUNEL Smileys. כמה שהמרכז הזה גדול ויפה! הרבה מבנים מודרנים, עצים, חנויות (שיפתחו מחר!), מגרשים וכמובן ילדים וילדות מכל העולם!

ברגע שהגענו פגשנו את ענת היקרה שלנו, מנהלת הסאמר סקול באגליה, וערכנו שיחת היכרות עם דונל, מנהל המרכז, שהוא אישיות בפני עצמה! Smileys . לאחר מכן התחלקנו לחדרים שלנו. ההסתגלות לא היתה קלה בעבור כולם, אבל בסופו של יום כל אחד מצא את מקומו.

לאחר ארוחת הערב בה אכלנו צ'יפס, פסטה בולונז, צ'יקן-בורגר, טוגנים צמחוניים, סלטים, עוגות וקינוחים, המשכנו לזמן חופשי, דיברנו ושוחננו עם ילדים מכל העולם ובהם האוקראינים, הספרדים והברזילאייםםםםם צ'ה צ'ה צ'ה. כולנו ללא ספק מלאי ציפייה להמשך וכמובן שניקח חלק בפעילויות ובמשחקים משותפים עם כולםםםםםםםםם SmileysSmileys.

 

אז מחר אנחנו צפויים לערוך את המיפוי הראשוני שלנו באנגלית Smileys ולאחריו נתחלק לכיתות הלימוד שלנו ונתחיל בפעילויות ספורט מגניבות במיוחד. וההתרגשות שלנו? הולכת וגדלה! פנינו קדימה ואנחנו מלאים ציפייה ואנרגיות טובות לאשר יגיע בהמשך המסע שלנו יחד.

 

גילי ועמית Smileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה