סקוטלנד + לונדון 10.7.2022

יום שני+שלישי - שבוע שלישי!

הורים יקרים ומשפחות אהובות!❤

היום זה היום האחרון שלנו במרכז, עוד כמה שעות ואנחנו נפגשים!!!

לא יכולים לחכות לראות את כולכם!!!🤩🤩

וואווווו איזה יומיים עמוסים וטובים היו לנו!!!

ביום שני התעוררנו בבוקר, והיה לנו קצת זמן פנוי לנוח, לקראת היום הארוך שהיה לנו!

מיד אחרי ארוחת הצהריים נסענו ללונדון, למוזיאון מדאם טוסו!! וואו היה מדהיםםםםםם

הצטלמנו עם כל הסלבס, עשינו צחוקים, נסענו ברכבת שמסבירה על ההיסטוריה של לונדון, וישר משם המשכנו לקצת שופינג בקובנט גרדן. שם הסתובבנו בשוק קצת, אכלנו אוכל טעים, וקנינו קצת מתנות לכם, ההורים והמשפחות היקרות שלנו!Smileys

לאחר השופינג הלכנו ברגל למחזמר מרי פופינס! ואוווווו היה מושלם! איזה תפאורה מטורפת, והתלבושות, והשחקנים! הכל היה מהמם ברמות!!! סופר מרגש! כל כך שמחים שבסוף הלכנו למרי פופינס!!!Smileys

אחרי המחזמר חזרנו מאוחר והלכנו ישר לישון.

בבוקר למחרת, אתמול, כבר קמנו לארוחת בוקר ונסענו שוב ללונדון!!

הפעם התחלנו בשיט על התמזה, עברנו תחת גשרים מהממים ושמענו סיפורים רבים על העיר. אחרי השיט הלכנו לראות את הביג בן ומשם את ארמון המלכה. אפילו הספקנו לראות את החלפת המשמרות של השומרים של המלכה!!! הייתה חוויה מרתקת.

אחרי ארמון המלכה היה לנו שוב קצת זמן חופשי לשופינג ואז עלינו על הלונדון איי. משם ראינו את כל לונדון, עלינו יחד כולם על אותו קרון והצטלמנו תמונה משותפת כמעט אחרונה שלנוSmileys

אחרי הלונדון איי חזרנו בהסעה מסודרת למרכז, אכלנו ארוחת ערב והלכנו לארוז.... לא מאמינים שזה כבר נגמר..

אחרי שארזנו קצת והתארגנו בחדרים עברנו פעילות סיכום כל הקבוצה ביחד. היה ממש מרגש. לא האמנו שככה נתחבר עם כל כך הרבה ילדים בתקופה כל כך קצרה!!! ואיזה חוויה מטורפת עברנו כאן... לא יאומן.Smileys

וזהו... עכשיו אורזים דברים אחרונים ועוד קצת יוצאים כבר לשדה.

מזכירים לכם שאנחנו נוחתים היום, יום רביעי, ב23:55 משדה התעופה הית'רו, בטיסה של British Airways - BA167.