סקוטלנד + לונדון 10.7.2022

היום הראשון בסקוטלנד ווהווו

היי להורים המקסימים!

אז אחרי שהיה לנו מאוד קשה להיפרד מכם בשדה התחלנו את המסע שלנו🙏

הבידוק והצ'ק אין עבר בקלות!!! אמנם היו תורים מאוד ארוכים, אבל הילדים היו מתוקתקים והכל עבר חלק, היה לנו זמן קצר בדיוטי פרי לקנות קצת שטויות ושוקולדים, והלכנו לgate לחכות לטיסה! שיחקנו קצת טאקי ליד שער העליה למטוס, ועלינו לטיסה!🤩🤩

במטוס עלינו ומיד כולנו נרדמנוSmileys

כשהגענו ללונדון היה לנו קונקשיין של 3 שעות, ירדנו מהטיסה והמשכנו ישר לעוד דיוטי פרי!!! איזה כיף, כמובן שהלכנו לסטארבקס, והיה לנו זמן לנוח לקראת הטיסה הבאה שלנו.

משם עלינו לטיסה עם נוף מהמם הצופה על כל אנגליה! היה מדהים, נחתנו בסקוטלנד ולמזלנו כל המזוודות הגיעוSmileys

ישר לקחנו את המזוודות וחיכינו להסעה שתיקח אותנו למרכז. הנסיעה עברה מאוד מהר ותוך כדי כבר הספקנו להכיר אחד את השני יותר ויותר טוב🤗

כשהגענו למרכז כבר התחלקנו לחדרים, התארגנו קצת נחנו ואז חיכו לנו פיצותSmileys

עשינו שיחת לילה טוב והלכנו לישון אחרי יום ארוך ארוך! עייפים אך מרוצים!!

הכל פה ירוק, פסטורלי, ומזג אוויר נעים❤❤

מחר יש לנו מבחן רמה, סופר מתרגשים להתחיל את הסאמר סקול ולהכיר את הילדים מכל העולם! יש פה קבוצות מספרד, צרפת, איטליה, ועוד!!🌼🌸🦋