מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

רויאל סקול 10.7.2022

יום חמישי :) הארי פוטר!!!

היום יצאנו לטיול מגניב ומטורף במיוחד! Smileysהילדים חיכו לו הרבה, בעיקר המעריצים המושבעים של סדרת הסרטים.

לאחר נסיעה של שעתיים באוטובוס (שלוותה בשירה בציבור וחגיגות, הנהג שלנו כבר מכיר את כל השירים של עומר אדם...) הגענו סופסוף לאולפי Warner Brothers- לסטודיו של הארי פוטר!

הסיור התגלה כחוויה מטורפת, לא רק למי שמכיר את הספרים והסרטים בע"פ, הדברים שראינו הצליחו להדהים גם את אלו שלא הכירו את העלילה והדמויות (תבחנו אותי, אבל לדעתי יש סיכוי טוב שכולנו נראה את הסרטים כשנחזור לישראל Smileys).

באולפנים ראינו כיצד הסרטים נעשו פרט אחרי פרט- איפור, תלבושות, עיצוב הדמויות, כתיבת התסריט ובחירת השחקנים. כל פסיפס עד הפרט האחרון ביצירת הקולנוע המיוחדת הזאת. האולפנים היו מלאים בפסלים מרשימים, חפצים מקוריים מהסרטים ואפקטים מיוחדים שהפתיעו את כולם. Smileys

זו הייתה חוויה מאוד מיוחדת, והילדים העידו שהיה להם מדהים! 

לאחר הסיור באולפנים חזרנו לקאמפ, הילדים קיבלו מנוחה קצרה, ארוחת ערב, והמשיכו לפעילות הערב. חלק מהילדים שיחקו בחוץ כדורגל, והשאר העדיפו להעביר את השעות האחרונות של היום בפעילות קצת יותר רגועה, בחידון ידע כללי תחרותי ומאתגר! (גם אני למדתי שם כמה דברים חדשים)Smileys

היה לנו יום כיפי וארוך! ועכשיו הגיע הזמן לישון ולהתכונן ליום הבא...

לילה טוב!Smileys

מהילדים המתוקים

ויעל המדריכה :)

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה