שיפלייק 17.7.2022

אז אחרי שכולנו הגענו הביתה בשלום והשלמנו קצת שעות שינה, הגיע הזמן לסכם. Smileys

לא מאמינות שהרגע הזה הגיע כל כל מהר. באמת הזמן טס כשנהנים. ✈️

שיפלייקים אהובים שלנו, אז מה היה לנו בשבועיים המטורפים האלו? Smileys

כירטסנו וטסנו, נחתנו ונחנו, אכלנו וקצת התלוננו, התגעגענו והתרגלנו, ישנו וטיילנו, רקדנו ושרנו, צחקנו ונהננו. היינו ברידינג, בגן החיות של לונדון, בלונדון איי, בשייט על התמזה מול הביג בן (Big Ben is not a clock it’s a bell ding dong!), עברנו בארמון בקינגהאם להגיד היי לאליזבתSmileys, עשינו שופינג בM&M Smileys

המשכנו לת'ורפארק, בלי לפספס שום אטרקציה אפשרית בלונה פארק, קנינו מזכרות, זכינו בבובות, סיירנו בהנלי, ראינו ברווזים, האכלנו יונים ושחפים, נהנו מול הנהר העובר בשיפלייק היפייפה שלנוSmileys,

נרטבנו בגשם, רצנו בממטרותSmileys, למדנו אנגלית עם חברים צרפתים, ספרדים, גאורגים ואיטלקים, יצרנו והופענו בהצגות באנגלית!, ראינו את המחזמר המדהים מלך האריות, לחצנו יד למפורסמים במאדם טוסוSmileys,

כמובן שלא וויתרנו על אתנחתא בסטארבאקס לאיזה פרפוצ'ינו מפנק, שיחקנו טניס וקריקט, למדנו להשתמש בחץ וקשת, ציירנו, הכנו צמידים, למדנו קסמיםSmileys

נסענו באוטובוס קומותיים, ביקרנו בטירת אוקספורד ובאוניברסיטה הכי מפורסמת בעולם!, סיירנו בטירת ווינדזור המרהיבה, עשינו מלא שופינג באוקספורד, וכמובן אי אפשר לשכוח - את הביקור המהמם באולפני הארי פוטרSmileys

בקיצור, הגשמנו חלומות וצברנו ים של חוויות שיוולו אותנו לכל החיים! 💂🇬🇧🏰🍦🛍 🦆🇫🇷🇮🇹🇪🇸⛴🕊🌧🎭🦁👸🏼

אבל החלק הכי חשוב: תוך כדי התחברנו והתגבשנו והיינו קבוצה מצוינת שכולם בה היו אחד בשביל השני🤩

זכינו להיות המדריכות שלכם ואין ספק שהחוויה איתכם היא ייחודית ובלתי נשכחת. 💓

היה איתכם כיף בלתי נורמאלי, למדנו מכם המון ובאמת נפלה בחלקינו הזכות להכיר אתכם, אז תודהSmileys
אנחנו גאות בכם מאוד על התקופה הזאת שבה למדתם דברים חדשים על עצמכם וגם השתפרתם באנגלית, בשבילנו כולכם מצטיינים ומועדפים. 😍

אנחנו כבר מתגעגעות, אז קדימה תכתבו סיפור באתר של קמפוס כדי שנפגש בקרוב למפגש קבוצה שווה במיוחד!📖
לכל שאלה ועזרה אנחנו כאן בשבילכם!