שיפלייק 17.7.2022

טיול לאוקספורד, טירה עתיקה והרבה שופינג וכיף!

שלום לכולם!!

איזה יום כייפי היה לנו!! 🥰
אחרי ארוחת הבוקר, עלינו על האוטובוס בדרכנו לעיירה המפורסמת אוקספורד!
אלכס המדריכה (שהיא במקרה גם סטודנטית באוקספורד) תכננה לנו אחלה מסלול! התחלנו בהליכה ברחבי העיירה, חלפנו על פני כנסיות עתיקות ומרשימות, בנייני האוניברסיטה הרבים הפזורים ברחבי העיר ונראים כאילו יצאו מהאגדות וסיימנו בספרייה העתיקה של האוניברסיטה הכי מפורסמת בעולם! 📖 משם עשינו הפסקה קצרה לקניות ברחוב הראשי בעיירה הציורית, קנינו מזכרות, תקליטים, ספרים, איפור וכמובן שלא וויתרנו על סטארבקס! ☕️💄📚
לאחר כשעה נפגשנו שוב ונהנינו מסיור מודרך מרתק בטירת אוקספורד, אחד המונומנטים העתיקים ביותר בעיירה! אפילו נכנסנו לתאים שבהם היו כולאים את האסירים! מפחידד Smileys

כשסיימנו עם הסיור ישבנו לצהריים בחצר הטירה, ממש חוויה מהסרטים. כשרצינו לשנות אוירה למשהו מודרני יותר, המשכנו לקניון של אוקספורד ושם בילנו עם החברים בזמן חופשי לקניות, צחוקים וכיף! 🛍
לאחר מכן חזרנו לקולג׳ שיפלייק האהוב שלנו, לערב אחרון בחוויה המדהימה הזו!!! וואו, מי היה מאמין שכבר עברו שבועיים!Smileys

לאחר ארוחת ערב מושקעת, ישבנו יחד בסלון שהפך כבר לבית בשבועיים הללו, סיכמנו שבועיים באמת יוצאים מן הכלל עם הקבוצה המהממת שזכינו להיות חלק ממנה! כל אחד קיבל את הפתק בו כתב ציפיות אז, ממש מזמן, במפגש הראשון שלנו 🤗
ווואו לא יכולנו לצפות עד כמה החוויה הזו תהיה משמעותית ומהנה! 🤩

משם, הגיע הזמן לארוז את התיקים (מזל שהצלחנו להכניס הכל למזוודה!) 🎒🧳ולהתארגן למחר - הכיף עוד לא נגמר!! מחר מצפה לנו טיול מגניב בטירת ווינדזור!!! 🏰