שיפלייק 17.7.2022

Last Friday Night!

שבת שלום וסוף שבוע נעים לכולם!

הבוקר התחיל בארוחת בוקר מפנקת כרגיל🧇🍳 ואז נפגשנו בכיתות לשיעור האנגלית האחרון!
בשיעור סיימנו להכין את פרוייקט הגמר שלנו עם החברים הגיאורגים והצרפתיים ואז עברנו לתאטרון להציגSmileys

הכנו כמה קטעי הצגות מאוד יצירתיים ולכולנו היה תפקיד וכמובן הכל באנגלית! היינו הקריינים, שלגיה, סינדרלה, אישה, בעל, שוטרת, האחות החורגת ועוד מלא תפקידי משחק מגניבים.👮‍♀️🕵🏻‍♂️👩🏽‍🔬👰🏻‍♀️
אפילו היו לנו תלבושות שעבדנו עליהן השבוע. 🥸
לאחר הצגות מצחיקות במיוחד המשכנו למפגש סיום של השיעור ונפרדנו מהמורים והכיתות, בטוח נשמור על קשר!Smileys📚🎭
לאחר מכן אכלנו בחדר האוכל ארוחת צהריים בריטית מסורתית - פיש אנד צ׳יפס, היה ממש טעים!🍟🐠
לאחר מכן הכנו כולנו ביחד חלות לכבוד הקידוש, כל אחד הכין צורה מיוחדת משלו. בכל הבניין התפשט ריח של חלות שגרם לכולנו להתגעגע הביתה וכמובן גם להיות רעבים 🤤
אחרי שעשינו קצת מלחמת קמח הלכנו להתקלח בבריכה🏊‍♂️🏊‍♀️

בערב עשינו קבלת שבת מרגשת, שרנו יחד, הבנות בירכו על הנרות וירין וגיא קידשו על היין והחלות הטעימות שלנו. 🍷🍞
בארוחת הערב נהנו מפסטה, סלטים ועוגיות שוקולד צ׳יפס מתוקות לקינוח.🍪🍝
בסיום הארוחה ישבנו כולנו ודיברנו על איך שהזמן טס ועל התוכניות לימים הקרובים, כל זה מול הנוף הפסטורלי של שיפלייק.🏞

משם מיהרנו להתארגן ולהתגנדר לכבוד טקס הסיום, קבלת התעודות ומסיבת הדיסקו.
הגענו נרגשים מאוד, כל אחד מאיתנו קיבל תעודת סיום! 😱
כל הכבוד לעידו, נעם ואריאל שקיבלנו תעודות הצטיינות! ולדניאל שקיבל אוסקר על המשחק המצוין שלו בבוקר, הוא היה גם שלגיה וגם סינדרלה ביום אחד! 👸🏼