שיפלייק 17.7.2022

יום טיול לאולפני הארי פוטר! חלום שמתגשם!

שלום כולם!!

וואו איזה יום! סוף סוף הגענו לביקור באולפני הארי פוטר אחרי ציפייה ארוכה 🤩🧙
בבוקר קמנו לארוחת בוקר טעימה כמו תמיד, אכלנו מקושקשת, ביצים קשות, ירקות, יוגורט, קורנפלקס, טוסטים, קראסונים. מיד אחריה יצאנו לדרכנו אל האולפנים!

כשהגענו לשם כבר היה קשה להסתיר את ההתרגשותSmileys. בכניסה הפתיע אותנו דרקון ענקי שהיה תלוי מהתקרה!
לאחר סרטון קצר באודיטוריום שסיפר על ההיסטוריה של סרטי הארי פוטר, יצאנו לדרך!Smileys

נכנסו בדלתות הוגוורטס ממש כמו הארי, רון והרמיוני אל חדר האוכל הענק והמרשים המופיע בכל סרטי הסדרהSmileys

משם המשכנו אל עבר מגוון רחב של חללים רחבי ידיים שבכל אחד מהם ציפו לנו הפתעות שונות.
עברנו ביער עבות שנבנה כולו במיוחד בשביל סט הצילומים, פגשנו ביצורים קסומים והתפעלנו מהאווירה המסתוריתSmileys

באמצע הסיור נפגשנו כולנו במתחם האוכל להפסקת נשנושים וחלקנו נהנינו ממשקה הבאטרביר המפורסם וקיבלנו אפילו את הכוס במתנה!! 🍺
משם המשכנו לעבר הבית שבו הארי פוטר גדל, שנבנה ממש מאפס עבור סדרת הסרטים! ממש מדהים! אי אפשר היה לפספס את חממת הצמחים הטורפים, המכונית המעופפת ואוטובוס הלילה תלת-הקומות שיביא אותנו לכל יעד שרק נחפוץ! הכל מקורי מהסרטים עצמם!

המשכנו לסיור בסטודיו שבו נוצרו המסכות והאביזרים שייוצרו במיוחד לסרטים, זה היה ממש כמו לצעוד לתוך עולם דימיוני וקסוםSmileys

ואז ציפתה לנו הפתעה, מודל ענק של הטירה של הוגוורטס! ממש מדהים 🏰

לבסוף, כולנו נפגשנו בחנות המזכרות שם קנינו שוקולד צפרדעים כמו בסרט, סוכריות ג׳לי בכל הטעמים (כן, ממש כ-ל הטעמים!), חולצות, שרביטים, גביעי אש ועוד מלא מזכרות מכל הסרטים 🥳🤓 זהו, אפשר לומר שאנחנו מוכנים היטב לקריירת קסמים משגשגת!

כשסיימנו, אכלנו יחד צהריים ועלינו לאוטובוס חזרה לשיפלייק. הגענו בדיוק בזמן להצטרף לכיתת האנגלית שעברה היום לשעות אחר הצהרייםSmileys היה מעניין מאוד בכיתה, למדנו היום על איכות הסביבה ולבסוף עשינו מבדק מסכם.

בערב נהנו מפיצות מפנקות והשתתפנו בפעילות ערב כיפית עם שאר הילדים ברחבי הקולג' Smileys