שיפלייק 17.7.2022

יום רגוע בשיפלייק, ספורט, אמנות וסדנת תחפושות!!

שלום לכולם!Smileys

הבוקר קמנו קצת עייפים אחרי ערב חוויתי במחזמר, ליום רביעי רגוע במרכז שיפלייק האהוב והיפהSmileys

לאחר ארוחת בוקר מפנקת המשכנו לשיעורי האנגלית עם החברים הצרפתים והגיאורגים, בהם התחלנו לעבוד על פרוייקט הסיום שלנו!!Smileys

בצהריים נהננו מארוחה מקסיקנית שכללה נאצ׳וס, תבשיל בשר, תבשיל עוף, תבשיל ירקות, גווקאמולי, סלסה ועוד מגוון רטבים. אבל כמובן שמבלי לוותר על השעועית האנגלית Smileys

ולקינוח נהנו מעוגת גבינה ופסיפלורה מרעננת ומתוקה. איזו השקעה!

לאחר מכן הלכנו להשלים קצת שעות שינה אחרי הלילה הארוך שבילינו אתמול בלונדון Smileys חלקנו נרדמנו בקלות, חלקנו ניצלו את הזמן לקצת רגיעה ומוזיקה טובה וחלקנו נהננו לפטפט ולצחוק עם החברים.

אחר הצהריים התחלקנו לשתי קבוצות יחד עם שאר התלמידים - האחת שיחקה קריקט והשנייה הכינה צמידים ממש מגניבים! (למדנו שיטות חדשות מהחברות מצרפתSmileys)

ארוחת הערב הייתה מוצלחת במיוחד!! זללנו בהנאה שניצלונים, צ׳יפס והמבורגר צמחוניSmileys

בערב נפגשנו שוב עם חברינו מהעולם והלכנו ביחד עם המורים להמשיך את הכנת פרוייקט הסיום שלנו!! (ששש..זו הפתעה! אבל הנה רמז: הכנו תחפושות ותפאורה)Smileys

בלילה נישנשנו יחד חטיפים וכריכי שוקולד והלכנו לישון שבעים ומרוצים. זו ממש החופשה המושלמת!Smileys