שיפלייק 17.7.2022

יום בלתי נשכח במדאם טוסו ובמחזמר בלונדון!!

לילה טוב לכולם! 😴🥱

הבוקר קמנו לארוחת בוקר נהדרת שכללה ביצים, לביבות, פרנצ׳ טוסט, מגוון סוגי קורנפלקס, שוקו, קפה, פירות ועוד שלל מטעמים 🥞🍳
לאחר ארוחת הבוקר חזרנו לשגרת השיעורים שלנו ולחלקנו אפילו הגיעו מורים חדשים, השבוע כולנו עלינו ברמת אנגלית ואנחנו מכינים הצגה! 🎭 👨‍🏫
השיעור היום היה קצר כי ציפה לנו יום ארוך ועמוס בטוב בלונדון! 🤗

אחרי שקיבלנו את ארוחות הצהריים הארוזות, חיכה לנו אוטובוס קומותיים אדום (ממש כמו בסרטים!!) ללונדון🌆Smileys

התחלנו בגני הורדים של המלכה מרי שם אכלנו צהריים🌹🥪(וגם היונים אכלו) Smileys,

משם הלכנו למדאם טוסו - מוזיאון השעווה המפורסם 🕯.
פגשנו מפורסמים רבים מכל התחומים, זמרים, שחקנים, אנשי מלוכה בריטים, ספורטאים, דמויות מסרטים ועוד ועוד! 🧙🧝‍♀️🧞‍♂️🦹‍♀️🤴👨‍🚀

במהלך הסיור במוזיאון עלינו על רכבת של מוניות 🚕 ואחד אחרי השני עברנו דרך בובות שעווה ותפאורה מרשימה המציגות את ההיסטוריה של לונדון 🇬🇧.

משם המשכנו לתצוגה של גיבורי מארוול והתרגשנו לפגוש את הגיבורים האהובים עלינו פנים מול פנים (ממש כך!)Smileys, שם גם צפינו בסרט 4D על עוד משימה שהושלמה בהצלחה על ידי הגיבורים! 🦸‍♂️🦸‍♀️.
אחרי הסרט הגענו למחלקה של Star Wars ולבסוף סיימנו בחנות המזכרות. 🛍🎁

לאחר מכן חזרנו אל האוטובוס ונסענו לאכול יחד ארוחת ערב מפנקת במקדונלדס!! 🍔
כל אחד נהנה מהמנה האהובה עליו ומיד לאחר מכן מיהרנו למחזמר - מלך האריות!🦁

במחזמר היה פשוט מדהים ונשארנו ללא מילים! הדמויות היו צבעוניות ומדויקות, השקעה בכל פרט. התפאורה הייתה מרהיבה והתחלפה בכל סצינה! והשחקנים והזמרים היו פשוט מעולים. כמובן שאי אפשר לשכוח את השירים שכולנו מכירים, איזה כיף היה לשיר האקונה מטאטא יחד עם האולם כולו ולהנות ביחד !!😍.

בלילה חזרנו ממש מאוחר ונרדמנו בקלות 💤.
אין ספק שלכולנו היה יום חוויתי ובלתי נשכח!! 🤩.