שיפלייק 17.7.2022

טיול בעיירה הנלי, שייט על התמזה, ארטיקים ושקיות זבל אופנתיות!

שלום כולם!!

Smileys

היום התחלנו את השבוע השני שלנו (!!!) כאן בשיפלייק עם הרבה חיוכים וחוויות מדהימות!Smileys

אחרי ארוחת בוקר כיפית עם מקושקשת, שקשוקה, פירות, חמאה, ריבות, קורנפלקס, ירקות וקוראסונים - נפגשנו שוב עם החברים מגיאורגיה בכיתות לבוקר רגוע אחרי סופשבוע עמוס בכל טוב!

לאחר ארוחת צהריים כלבבנו של פסטה, מגוון סלטים ואפילו עוגת שוקולד חמהSmileys

יצאנו לעיירה הפסטורלית הנלי. אחרי נסיעה קצרצרה באוטובוס הגענו למרכז העיר היפייפה, שם היה לנו קצת זמן פנוי להסתובב בחנויות, לשבת בסטארבקס או סתם להנות מהעיר הציורית.Smileys

כשנפגשנו שוב, הלכנו יחד לשייט על נהר התמזה שחוצה את העיר!!Smileys

היה מדהים וכל כך יפה ונהנינו מכל רגע! ראינו את הבתים העתיקים, השדות הירוקים שסביב הנהר והרבה ברווזים חמודיםSmileys

סיימנו את הסיור שלנו בפארק על גדת הנהר שם ציפתה לנו הפתעה!Smileys ארטיקים מרעננים - לפני שחוזרים לשיפלייק לארוחת הערב! מזל שהתחיל הגשם רק כשסיימנו אותם!Smileys

הייתה אחלה ארוחת ערב - פירה ושניצל, ירקות אפויים, סלטים ועוגת תפוזים ביתית. וגם שם חיכתה לנו הפתעה - אחד מחברינו מהקבוצה הגיאורגית חגג יום הולדת ושרנו לו שירי יום הולדת בשלל שפות!Smileys

בשמונה נפגשנו לפעילות ערב מגניבה ממש - שבה כבר הספקנו להכיר חברים חדשים מהקבוצה הצרפתית שהגיעה אתמול!Smileys הכנו תחפושות משקיות זבל, חוטים ניירות וכל דבר שמצאנו ואפילו גיא, יונתן ועומר שלנו זכו במקומות הראשון והשלישי!!! איזה אלופים! עם תחפושות מושקעות של גוף האדם ושל טיילור סוויפט!Smileys

עד כאן להיום, מצפים כבר לטיול המדהים שמחכה לנו מחר למאדאם טוסו ולמחזמר !