שיפלייק 17.7.2022

יום כיף בת'ורפארק!

שלום כולם!!

איזה יום נפלא היה לנו היום!Smileys

קמנו אחרי לילה של שינה טובה רעננים ומוכנים לת'ורפארק- הלונה פארק המפורסם שבסמוך ללונדון.
אחרי ארוחת הבוקר המוכרת והמפנקת שבה אכלנו ביצים, ירקות, פנקייקים, קוראסונים וקורנפלקס בשלל סוגים, לקחנו את ארוחות הצהריים שהכינו לנו מראש ויצאנו לדרך!Smileys

לשמחתנו לא היו פקקים בדרך והגענו ללונה פארק עוד לפני שנפתח, ובשעה 10 התחלנו להנות משלל האטרקציות שהמקום מציע!Smileys

הלכנו בזוגות או בקבוצות ועברנו בכל מתקן אפשרי, במגוון רכבות ההרים, בבלאק ממבה, במכוניות

מתנגשות, רכבת שדים, כוסות מסתובבות, סירת בננה, אבובים, מתקני מים ועוד המון דברים שווים!Smileys

חיכינו לפעמים בתורים אבל זה היה שווה כל רגע! כולנו היינו אמיצים מאוד, התגברנו על פחדים וצברנו חוויות מדהימותSmileys

לא יכולנו לעמוד בפיתוי ולא לעבור גם במשחקי הקליעה ולנסות את מזלנו להשיג בובה, אז הורים תהיו מוכנים כי חלקנו באים עם חבר חדש הביתהSmileys

בצהריים נפגשנו ואכלנו יחד, חלקנו גם התפנקנו בKFC או באיזה צ׳ורוס לקינוח, אין כמו האוכל בלונה פארק!
משם המשכנו להנות ולעבור בכל אטרקציה אפשרית בזמן שנשאר ובשעה חמש יצאנו לכיוון שיפלייק וחזרנו בדיוק בזמן לארוחת הערבSmileys

אחרי האוכל היה לנו ערב רגוע, נהננו עם החברים, צחקנו ונרגענו קצת אחרי יום ארוך ומהנה!

מחר שוב חוזרים לכיתות האנגלית בבוקר, אחרי סופשבוע מלא חוויות ואנחנו כבר מתרגשים לפגוש את הקבוצה החדשה שמגיעה מצרפת! Smileys