שיפלייק 17.7.2022

יום טיול בלונדון!! שייט בתמזה, לונדון-איי, ארמון בקינגהאם ועוד הפתעות!

שבוע טוב לכולם!

לא מאמינים שכבר שבוע עבר מאז שנפגשנו בנתב״ג!Smileys

היום קמנו ליום של הגשמת חלומות! הגיע יום הטיול ללונדון!!Smileys

התעוררנו והתארגנו כולם ליום ארוך וחוויתי, לאחר ארוחת בוקר טעימה ומגוונת לקחנו את ארוחות הצהריים שהכינו לנו במטבח בשקיות אישיות ועלינו לאוטובוס. בדרך המשכנו לשיר שירים והפעם גם עם הקבוצה מספרד איתם חלקנו את הנסיעהSmileys וחלקנו המשכנו את השינה מאיפה שהפסקנו כשעה לפני כןSmileys

הסיור בלונדון התחיל בשייט בנהר התמזה, עם הרבה בריזה נעימה, שלווה בהסברים מעניינים של המדריך המקומי על כל הבניינים המיוחדים שראינו בדרך (למזלנו לאף אחד לא הייתה מחלת ים!)

ראינו את הביג בן (שידעתם שהוא בעצם שמו של פעמון? ולא מגדל-שעון), לונדון בריג׳, הפרלמנט ועוד המון מבנים מרשימים מסמליה של העיר, וכמובן שגם הצטלמנו למזכרתSmileys

משם המשכנו ללונדון איי- גלגל ענק ממנו רואים את כל לונדון!!

בזמן שחיכינו לתור שלנו נהננו מארוחת הצהריים, מופעי רחוב מצחיקים, קנינו מזכרות וגלידה ממש טעימה! בלונדון איי היה לנו תור מהיר אז צ׳יק צ׳ק עלינו כולם ביחד והתחלנו לעלות בגובה, ראינו את כל הנוף המשגע של לונדון ואפילו הגענו לגובה של 103 מטר! היה ממש שווה! Smileys

לאחר מכן התחלנו בהליכה Smileys לארמון המלכה - בקינגהאם פאלאס, שם ראינו את השומרים הקשוחים (שלא הצלחנו להצחיק, למרות שממש ניסינוSmileys) ואת הגנים היפים.

וכמובן שהיום שלנו בלונדון לא היה יכול להסתיים בלי ביקור בחנות הענקית והצבעונית של אם אנד אם, שהייתה 4 קומות ענקיות עם ממתקים, בגדים, משחקים ועוד המון דברים שווים.
כולנו הצטיידנו באספקת אם אנד אם וקנינו גם למשפחה 🤗

הגענו חזרה לשיפלייק ישר בזמן לארוחת הערב, בה הכינו לנו בראוניז שוקולד לקינוח!!!
בערב היה לנו ערב סרט וזמן חופשי, נשנשנו חטיפים יחד ופטפטנו עם החברים מהעולם והיה מושלם.

השבוע היינו עצובים ממש להיפרד מגל ומליבי, שהיו צריכות לחזור הביתה עקב נסיבות משפחתיות. אנחנו מתגעגעים אליהן מאוד ומוסרים להן את האהבה והחיזוקים שלנו,