שיפלייק 17.7.2022

גן החיות של לונדון, קבלת שבת ומסיבה בינלאומית!

שבת שלום לכולם!

בבוקר התעוררנו מוקדם להפתעהSmileys, הטיול לאולפני הארי פוטר עבר לשבוע הבא ובמקום זכינו ללכת לגן החיות של לונדון!!!
אחרי התארגנות זריזה נהנו מארוחת הבוקר המפנקת בחדר האוכל, הפעם היו לביבות שהזכירו לכולנו את חנוכה Smileys.

מיד לאחר ארוחת הבוקר הלכנו לחכות לאוטובוס שלוקח אותנו לטיול, עברה עלינו אחלה נסיעה! חלקנו ניצלנו את הזמן להשלמת קצת שעות שינה וחלקנו נתנו ביטוי לכישורי השירה המרשימים שלנו Smileys

כשהגענו לגן חיות התחלקנו לשלוש קבוצות, אחת עם רתם, אחת עם טל ואחת עם לורן המדריכה הבריטית המקסימה שליוותה אותנו משיפלייק  - והתחלנו בסיור. ראינו פרפרים ותוכים בכל הצבעים, פגשנו קופים, אריות, פינגווינים, חזירים, ג׳ירפות, חרקים, זוחלים ועוד המון חיות מיוחדות! אפילו ראינו צפרדע כחולה 😱

בצהריים נפגשנו יחד כל הקבוצות, החלפנו חוויות, המלצנו אחד לשני מה כדאי לראות וכמובן שאכלנו את ארוחת הצהריים, היו לנו כריכים עם גבינה או שוקולד, עוגיות, חטיפים, פירות ומים! אחרי ששבענו האכלנו גם את היונים והשחפים שהיו לידינו והם שמחו מאודSmileys.

משם חזרנו לסייר בגן החיות והמשכנו לראות חיות מגניבות ולהינות עם החברים.
כמובן שלא יצאנו בלי לעבור בחנות מזכרות, חלקנו אפילו קנו כבר מתנות לאחים הקטנים Smileys.

הנסיעה חזרה לשיפלייק עברה במהירות ובשעה שש בערב כבר נפגשנו לארוחת שישי וקידוש בחדר האוכל.

הבנות בירכו על הנרות ואריאל ודניאל קידשו על החלה שהמטבח הכין במיוחד לנו ועל התירוש.
לאחר קידוש מרגש ומגבש אכלנו שניצלים, פירה, אמפנדס וסלטים ולקינוח אפו לנו במטבח עוגיות שוקולד צ׳יפס מושלמות!Smileys

אין ספק שהיה לכולנו טעים ומהנה היום.

בערב הייתה לנו מסיבת דיסקו מהסרטים, עם כל החברים מהעולם, מצרפת, איטליה, ספרד וגאורגיה.
לצערנו הגיע גם הזמן שלנו להפרד מהקבוצה מצרפת ומהקבוצה מספרד אבל אנחנו נשמור על קשר!
שבוע הבא כבר מגיעות קבוצות חדשות וכולנו מתרגשים להכיר חברים חדשים Smileys

מחר מחכה לנו יום מטורף ומהנה לא פחות בלונדון!!!