אסקוט 17.7.2022

יום שמיני לסאמר סקול - ת׳ורפ פארק

לילה טוב לכל ההורים היקרים. Smileys

היום היינו בתו׳רפ פארק! אך נתחיל מההתחלה.

קמנו לארוחת בוקר כיפית שכללה פנקייקים חביבים.

משם יצאנו בהסעה לפארק השעשועים. הנסיעה הייתה קצרה ולקחה רק 20 דקות.

הגענו פארק וראינו הרבה קבוצות ישראליות של קמפוס ממרכזים אחרים. זה היה כיף! Smileys

נכנסנו לפארק כאשר ההוראה היא להסתובב בזוגות, בפועל, מצאנו את עצמנו מסתובבים בחבורות גדולות בעלות אופי משותף: המשוגעימות (אלה שנהנים לעלות על רכבות בעלות עקומות חדות וסיבובים חדים במהירות ונהנים מתחושת הבחילה שמגיעה אחרי), ו - החוששות (בנות הגיוניות עם חיבה למכוניות מתנגשות ועמידה על קרקע יציבה), אני כמובן נמנתי עם החוששות. Smileys

הת׳ורפ פאר הוא פאר ענק! עם הרבה מתקנים, מסעדות מופעי קרקס ואנשים. חבורית המשוגעימיות עלו על כל רכבת אפשרית וחבורת החוששות בחרה בקפידה את המתקנים עליהן היא עולה וכך מצאנו את עצמנו בשיט רגוע על אבוב, במכוניות המתנגשות, יושבות לאכול בנחת ולבסוף גם אנחנו עשינו את הלא יאמן ועלינו על מגלשת מים עם אבוב בעלת עקומה חדה ומהירות גבוהה! סיימנו רטובות מכף רגל ועד ראש והלכנו להתייבש בשמש Smileys

משם חזרנו למרכז ישירות לארוחת הערב ומשם כמובן להרגל הנודע - טניס. וחלק מהבנים אף המשיכו אחרי זה למשחק כדורסל. אין מה לומר החברה נכנסים פה לכושר.Smileys

מחר יום ההולדת של תמר המתוקה ובערב התכנסו הבנות לחגוג לה ולשיר לה שירים.