אסקוט 17.7.2022

יום שבת בסאמר סקול

היום ביקרנו בלונדון היפה!Smileys

קמנו לארוחת הבוקר שלנו ומיד אחר כך יצאנו לנסיעה ארוכה (שעה וקצת) ללונדון.

הגענו ללונדון ומיד עלינו על אנייה שהשיטה אותנו לאורך נהר התמזה. מזג האויר היה לטובתנו ונהננו לעבור מתחת לגשרים ולשוט כששיערנו מתבדר ברוח. צילמנו הרבה תמונות והתרגשנו מהנוף המרהיב

משם הלכנו לכיוון העין של לונדון הלו היא גלגל ענק שמסתובב לאט ומאפשר צפייה על לונדון ממעןף הציפור. בדרך ראינו את הביג בן.Smileys

מצאנו את עצמנו מתעכבים קצת בעלייה אך סידרנו זאת במהרה.Smileys

לונדון יפה מלמעלה וניתן לראות זאת בתמונות.

משם יצאנו להליכה רגלית בעיר שארכה כעשרים וחמש דקות.Smileys בדרך ראינו כמה מופעי רחוב מבדרים במיוחד שכללו הופעת קרקס רחוב והופעה של זמרת רחוב ששרה שירים שאנחנו מכירים ואוהבים.Smileys

החלטנו לוותר על הביקור בארמון ולהמשיך ישירות לקובנט גארדן כיוון שהיינו מעט תשושים מהדרך. הקובנט גרדן שוכן בווסט אנד, אזור התיאטראות והבילוי המרכזי של לונדון. הכיכר מיועדת להולכי רגל בלבד. זוהי כיכר ענקית ובה משכנם של בית האופרה המלכותית, חנויות אופנה ואומנויות לצד בתי קפה ומאפיות עם מאפים טעימים.Smileys

לאחר הביקור בקובנט גארדן חזרנו אל האוטובוס ומשם אל המרכז ישירות לארוחת הערב בה הוגשו אורז, אפונה, עוף בורק ו.. מאכל חדש - דייסת אורז! (מוזר וקצת טעים). זאת לצד ירקות טריים וכיאה לממלכה תבשיל שעועית.Smileys

בתכנית היה ערב סרט אך רוב הילדים העדיפו את התחביב החדש הלו הוא - טניס כמובן! הזענו כהוגן וקיימנו אין ספור משחקים וטורנירים. תשמחו לדעת שאת רובם ניצחתי. (למרות ש.... זה לא היה פשוט והיו כמה חברה שהביסו אותי ואת כישורי הטניס החלודים שלי).Smileys

סיימנו את היום עייפים ומרוצים וקצת רעבים. דעו שעשיתי קניות מפנקות במיוחד לחברה כיוון שזיהיתי שהקיבה שלנו הישראלים מתחילה לעבוד סביב השעה תשע וחצי בלילה. ברשות הילדים מגוון פירות, לחמים, ממרחים, קורנפלקס עם חלב, שניצלים קפואים ועוד... כמובן שהכל כולל באלרגניות המתוקות שלנו.  אכלנו קצת והלכנו לישון. Smileys

מחר נועים לת׳ורפ פארק שזה המקביל ללונה פארק הישראלי רק גדול יותר. אחלו לנו בהצלחה!

שיהיה שבוע טוב לכל ההורים המתגעגים והמשפחות האהובות.Smileys

נ.ב - הים פגשנו את אמא של מעיין ואת אחותה שבאו לבקר בלונדון!

זה היה מרגש לכולנו. איזה כיף שיש למי להתגעגע ולמה לצפות כשתגמר החוויה המטורפת הזאת!Smileys