אסקוט 17.7.2022

יום חמישי בסאמר סקול - טירת וינזדור

שלום לכולם!

Smileys

היום שלנו התחיל בארוחת בוקר ומיד לאחריה שיעורי אנגלית שעסקו הפעם בסיפור של טירת וינזדור.

טירת וינדזור היא טירה בריטית ואחד מאתרי המגורים העיקריים של בית המלוכה הבריטי והטירה המאוישת הגדולה ביותר בעולם.Smileys

אכלנו ארוחת צהריים טעימה שכללה אורז, טופו, פסטה ברוטב עגבניות, בולונד או עוף מתוק. Smileys

נסענו אל הטירה בשני אוטובוסים ביחד עם הגיאורגים, הספרדים והאיטלקים. הנסיעה ערכה כ15 דקות.

הטירה מאוד גדולה ומאוד יפה. הלכנו הרבה ונכנסנו לטירה עצמה. בתוך הטירה בעיקרון אסור לצלם אבל חלק מהילדים צילמו קצת ובחשאיות (אצרף לכם בתמונות). פגשנו כמה שומרים ממשמר המלכה והילדים התרגשו מכל תזוזה ומצמוץ של השומר ואף התעניינו לשלומו ואמרו לו באנגלית ״אם אתה בסדר תמצמץ פעמיים״, השומר בהחלט מצמץ והילדים שמחו שהוא מבין אותם ושהוא בסדר - זה היה מקסים.Smileys

אחרי הביקור בטירה הלכנו למרכז הקניות הקרוב והילדים הסתובבו בחבורות וערכו קניות. המבחר היה גדול והרבה ילדים לא מצאו את עצמם בתוכו. רבים קנו מילשייק בסטארבקס, לרבים זה היה קצת יותר מידי. הם קנו מעט דברים כי קיבלו הייתה להם רק שעה וחצי להסתובב, רובם קנו בעיקר מתנות. Smileys

חזרנו מהטירה ישר לארוחת הערב שכללה תבשיל שעועית, אורז, בוריטו ורטבים ועוד. Smileys

נתנו לאוכל קצת לרדת והלכנו למגרש הטניס, אחרי המשחקים של אתמול הבנו שיש עוד עבודה לפנינו ועלינו להתאמן. יוצאת מהילדים רוח תחרותית חיננית לצד רוח ספורטיבית והרבה פרגון אחת לשני. Smileys

את הערב המשכנו בערב פיצות - אני מבינה שלילדים קשה לאכול בשש וחצי וללכת לישון בעשר או אחת עשרה. הם נעשים רעבים באמצע. אנחנו נדאג לפיתרון בנושא הזה - בינתיים קניתי להם כמה דברים שיוכלו לאכול כשירצו. Smileys