אסקוט 17.7.2022

יום שלישי - פגשנו את הארי פוטר!

הורים יקרים שלום!

Smileys

היום היה יום גדוש ומשמח!Smileys

התחלנו את היום בארוחת בוקר טעימה שכללה דייסה, ביצה, בייגל ומלא ירקות.

המשכנו לשיעור ראשון בקבוצות המחולקות לפי רמה.

משם המשכנו לסיור באולפני הארי פוטר! Smileys

נסענו כארבעים דקות מהמרכז שלנו באסקוט לאולפנים בלונדון שם התיישבנו בבית קפה להטען לפני הסיור. Smileys

בסיור היה מהמם! אצרף לכם הרבה תמונות. ראינו סרטונים על איך היכנו את הסרט, נחשפנו לטריקים עם מסך ירוק, היינו בסטים בהם צילמו סצנות אהובות, פגשנו הרבה חיות מתוך הסרט ביער המכושף, ביקרנו בבנק גרינגוס הלו הוא הבנק היחידי בעולם הקוסמים והצטלמנו עם גובלינים ועם כל מה שניתן.

ביקרנו בחנות המזכרות ושתינו בירצפת (זה לא טעים!, גרמנו למטאטא לעוף והצטלמנו ברציף 9 ו 3/4.  Smileys

אחרי כמה שעות באולפנים המדהימים הללו חזרנו למרכז עייפים ומרוצים.

הילדים הצטרפו לפעילויות הצהריים. הבנות סיימו את תוצרי החימר שלהם (יש כמה יצירות יפות למדי!).

נחנו כשעה והלכנו לארוחת הערב בה הוגשו בורקס, ירקות, תפוחי אדמה, שעועית, רוטב בשר ועגבניות ועוגת שוקולד וקצפת - היה טעים.Smileys

את הערב הקרוב נמשיך בערב בנות בזמן שהבנים משחקים כדורסל. Smileys

היה יום מרגש מאוד וחם מאוד. אמשיך מחר!