אסקוט 17.7.2022

יומיים ראשונים באנגליה!

הורים יקרים ! אנחנו כבר יומיים באנגליהSmileysSmileys

היום הראשון שלנו התחיל ב5:30 בשדה התעופה – מיד אחרי החיבוקים האחרונים התחלנו את תהליך היציאה מהארץ.Smileys

רוב התורים עברו די מהר מלבד התור להפקדת המזוודות שבשל תקלה טכנית מצאנו עצמנו מחכים שם דקות ארוכות.Smileys

התקדמנו לעבר המטוס, בשלב הזה הילדים כבר התאמנו על לזכור את השמות אחד של השני ולתחבר.

עלינו למטוס והתמקמנו במושבינו ואת מרבית הטיסה העברנו בצפייה בסרטים  ושינה עמוקה, כי בכל זאת קמנו מוקדם במיוחד. Smileys

נחתנו בהיתרו! הגענו לשדה התעופה בלונדון ושם פגשנו את דיויד – איש הקשר מטעם ארדמור שכיוון אותנו אל ההסעה שלקחה אותנו לאסקוט.Smileys

הגענו לאסקוט המקום שיהיה הבית שלנו בשבועיים הקרובים!! חיכו לנו בחדר הקבלה נשנושים וסנדוויצים. עשינו סיור בבית הספר והתמקמנו בחדרים.Smileys

בארוחת הערב נחשפנו לכך שהרגלי התזונה של הבריטים שונים מאוד מהרגל התזונה שלנו.Smileys

הילדים הפקידו אצלי את הדרכונים ואת הכספים עליהם הם רוצים שאשמור והכל כמובן הופקד בכספת.

בין החברה כבר מתחילות להירקם חברויות ובמקביל הם מוצאים הרבה עניין בילדים מהמדינות האחרות. איתנו בקמפוס יש חברה מספרד, סין, איטליה, צרפת, קזחסטן, תאילנד וגאורגיה.Smileys

בערב הייתה פעילות חפש את המטמון שחלק מהילדים (בעיקר הבנים) בחרו לקחת בה חלק והשאר כבר היו עייפים לחלוטין מהיום.Smileys

החברה מתאקלמים יפה עם האנגלית, בודקים במילון איך לומר דברים שהם רוצים לומר לצוות או לחברה מהמדינות האחרות, מביעים נכונות ללמד את הילדים מהמדינות האחרות קצת עברית ובעיקר מאוד נהנים ומרוגשים.Smileys

***ביום השני***

קמנו לארוחת הבוקר שבה מצאנו קורנפלקס עם חלב, דייסה, לחם וממרחים וכמובן כיאה לבריטים גם נקנקיות ותפוח אדמה.Smileys

לאחר ארוחת הבוקר התקיים מבחן הרמה. הילדים קיבלו שעה וחצי בה הם צריכים לענות על שאלות אמריקאיות, לספר על עצמם בעל פה ולאחר מכן בכתב. היה בסדר גמור והמורות נראות ידידותיות.

היום המשיך בתדריך באנגלית בו עברנו על אופן פעולה במצבי חירום וקצת חוקים וכללים בקמפוס.

ארוחת הצהריים היתה טעימה למדי!!! היא כללה טאקו וממרחים, פסטה ורוטב שום או שמנת פטריות או בלונז, אורז לבן עוגה טעימה ולא פחות חשוב מלא ירקות טריים חתוכים. כולנו שמחנו במיוחד מארוחת הצהריים. כל הילדים הגיעו אליי מרוגשים בקריאות היה ממש טעים! Smileys

פעילות הצהריים שלנו הייתה מופרדת בין בנים ובנות - הבנים במשחקי כדור והבנות עובדות בחימר. מהר למדי החלוקה התערבבה וחלק מהבנות הצטרפו למשחקי הכדור באולם. Smileys

המשכנו לארוחת הערב בה חיכה לנו צ׳יפס ושניצל שבאמת.. אין מה לטעות בשניצל וציפס הרצף המשיך להיות מעולה עם הארוחות נקווה שכך ימשיך (דאגתי לתדרך את השף לאיזה אוכל אנחנו רגילים בישראל). בסוף התערוכה הילדים תודרכו על הלוז של מחר בו.... הולכים להארי פוטר!Smileys

בסוף הארוחה יצאנו להליכה משותפת עם מדריך בריטי כדי להגיע לחנות הכלבו המקומית. יצאנו להליכה שערכה כרבע שעה בערך לכיוון. בדרך הילדים המשיכו להתפלא מכיוון הנסיעה המשונה של הבריטים. בחנות הייתה התרגשות גדולה - בעיקר מהמחירים הזולים של המוצרים. כל הילדים קנו חטיפים ודברים שיחזקו אותם בהמשך השבוע - אני קניתי לילדים פיצה למיקרו למקרה שנתקל בארוחה נוספת שלא תעלה בקנה אחד עם החיך הישראלי. חזרנו ממסע הקניות לזמן חופשי בקמפוס. בזמן החופשי הבנים מצאו את עצמם  כמו גם רוב הבנות. מי שלא, הגיע אליי לחדר לסלון לשיחת נפש וזמן תסרוקות.

המשך הלוז השבוע הוא שבשלישי ניסע להארי פוטר. רביעי נשאר בקמפוס לפעילויות שמארגן כאן הצוות המקומי ובחמישי ניסע לטירת וינדזור.

.Smileys

הילדים שלכם מהממים, מלאי מחשבות יפות ורגישות חברתית. אני שמחה שהזדמן לי להיות איתם ואני שמחה לחוות אותם גם ברגעים הקשים. זה מרגש לראות אותם צולחים אתגרים עם הרבה חן והומור.