ניו יורק לגילאי 15-18 17.7.2022 לגילאי 15-18

חזרנו הביתה!

היי לכולם,

אז הנה תמו להם שבועיים נפלאים וקסומים בניו יורק המדהימה! Smileys

התחלנו את המסע חזרה הביתה אתמול בבוקר. כבר ערב לפני עם טקס הסיום והמסיבה התחלנו להתרגש והעיניים נצנצו מדמעות... עברנו חוויה משמעותית ואינטסיבית בשבועיים האלה ופתאום התחלנו להבין שהנה זה נגמר...

בבוקר אחרי שארזנו את כל המזוודות ועזבנו את המגורים, נפרדנו מהקבוצה האיטלקית ועוד חברים שהיו איתנו כל השהות והפכו להיות חברים קרובים. היו חיבוקים ודמעות והיה לנו קשה להיפרד, שזה משמח כי נוצר קשר וחיבור עם אנשים שלפני שבועיים לא הכרנו וכעת הם שותפים לחוויה כה מיוחדת שלא נשכח.

המשכנו משם לקניון ג'רזי גרדנז ועשינו עוד קצת שופינג כדי להקל על הפרידה והסוף Smileys זה עזר ויצאנו עם עוד קצת משקל מזה שיצאנו - אבל אל דאגה, הצלחנו להסתדר עם כל המשקל העודף של המזוודות.

בשדה תעופה עברנו את כל הבידוק הבטחוני והתחלנו לשמוע הרבה עברית סביבנו בטיסה של אל על. אחרי שהתרגלנו להיות סביב האיטלקים פתאום הבנו שאנחנו צריכים לשים לב יותר למה שאנחנו אומרים Smileys

הטיסה עברה בשלום ונחתנו בבית. פגשנו אתכם ההורים ואחרי פרידות כל אחד הלך לדרכו.

בימים הקרובים לאט לאט נתחיל לעכל את החוויה... היתה לנו קבוצה נפלאה, שכל אחד בה הוסיף את הצבע שלו והפך את החוויה למה שהיא. רק אנחנו שותפים לחוויה הזו שהיא בלתי נשכחת! למדנו הרבה על עצמנו, חווינו, צחקנו, בכינו, שיתפנו, שרנו, רקדנו, הלכנו, ראינו ופשוט נהנינו המון! Smileys

תודה לכם על שהענקתם לנו חוויה כזו מדהימה!

אני מאחלת לכם ההורים ולקבוצה הנפלאה שלנו המשך חופשה נעימה ובטוחה!